חיפוש

אמן חושים – כל הסיבות להזמין אותו להופעה פרטית בסלון ביתכם

מתכננים אירוע קטן? הזמנתם כמה חברים כדי לחגוג איתכם יום הולדת? או שאולי אתם צמאים לחוויה משפחתית עם האחים והאחיות שלכם? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם מחפשים את הדרך שיהפוך את הבילוי הבא למשהו מיוחד. האוכל חשוב, וכך גם המוזיקה והשתייה, אבל מה עם ערך מוסף שיגרום לערב הזה להיות שונה? אם גם אתם צמאים לחוויה אחרת אנחנו רוצים להזכיר לכם את האפשרות של הזמנת אמן חושים או מנטליסט, כי האמת היא, שכל מי שכבר הזמין הופעה פרטית כמו של זיגי יוכל לספר לכם עד כמה זה נהדר.

מנטליסט
מנטליסט

צוחקים ביחד כל הערב

אמן חושים הוא אומנם אדם שיגיע במטרה לשכנע את הקהל שיש לו חושים שלקהל עצמו אין, אך הוא גם אדם שיגרום לכולם לחייך, לצחוק ולשכוח את העולם שבחוץ. בדרך כלל מופעים כאלה מתחילים עם לא מעט אמירות ציניות מצד חלק מהאורחים אך מהר מאוד אמן החושים, אם הוא מקצועי ומוצלח, גורם לכולם להתרכז רק בו. מיד מתחילות שאלות כמו: "איך הוא עושה את זה"? "האם זה אמיתי" ואין ספק שכל הטלפונים עומדים בצד כאבן שאין לה הופכין. אתם לא מאמינים? מתקשים לדמיין את היקרים לכם מתרכזים באמן חושים שמופיע מולם? אם כך, כדאי שפשוט תנסו זאת בעצמכם ותראו שזו חוויה בלתי נשכחת ומהממת במיוחד.

 

מחירים שאפשר לעמוד בהם

זה נכון שתמיד כשנרצה להוסיף מופע לערב משפחתי או להזמין אמן אורח נשלם לו כסף, כי הוא הרי איש מקצוע שמגיע להופיע בפנינו. עם זאת, לא תמיד ההוצאה הזאת חייבת להיות גדולה מידי ולכן, אם המחיר היה משהו שהטריד אתכם, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. כל שעליכם לעשות כדי להבטיח שלא תשלמו מחיר מופקע זה רק לפנות אל כמה אמנים שונים שעושים הופעות בתחום הזה, לראות מה הם מציעים לכם ולבחור את האמן הנכון לכם ביותר. כך תדעו שאתם לא משלמים מחיר שהוא הרבה יותר גבוה מהממוצע, פשוט כי אין טעם לשלם מחיר מופקע.

 

אולי תאהבו גם את

קוסם מבצע טריקים
האם קוסם מתאים לכל אירוע?

כולנו זוכרים את מופעי הקסם שחזינו בהם בילדות כאשר התארחנו בימי הולדת ואירועים של חברים או קרובי משפחה. המבט הנוצץ בעיניים כשהקסם מתגלה, הפנים המשתאות

קרא עוד »
אמן חושים לנשפים במרכז

נשפים הם אירועי השיא בסיום 12 שנות לימוד. כל ההתרגשות של סוף הלימודים, ההתרגשות של היציאה "לאזרחות" ורגע לפני הגיוס מתרכזים למסיבה אחת גדולה ומיוחדת

קרא עוד »