חיפוש

קורס מדריכות ריצה ואימון אישי

אי אפשר להתעלם מכך שכיום כולם רצים, אבל מדוע לא להתחיל ללמוד את זה? מכללת לינק מציעה לך להפוך למדריכת ריצה ואימון אישי.

ריצה – הפעילות המועדפת ביותר ע"י הישראלים

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי ריצה הפכה לספורט המועדף ע"י ישראלים רבים, ומסקרים רבים אשר נעשים בנושא עולה כי יותר ויותר ישראלים עוסקים בפעילות ספורטיבית קבועה, כאשר הענף הפופולרי ביותר הוא ריצה. ניתן לראות את העלייה בהתעניינות בריצה בהשוואה לראשית שנות התשעים, כאשר בסקר אשר נערך בשנת 1992 הצהירו רק 24% מהישראלים על עיסוק קבוע בספורט, בעוד שבסקרים החדשים אשר נעשים בשנים האחרונות מראים כי האחוזים כיום עומדים על כ 59% מהישראלים.

על כן, מי שמעוניין ללמוד להיות מדריך ריצה ואימון אישי מבטיח לעצמו מקצוע מניב מאוד ומבוקש מאוד בקרב הישראלים ובפרט עבור נשים, אשר רואות בענף הזה פעילות ספורטיבית אירובית מהנה אשר מובילה לירידה במשקל ולאריכות חיים. אין ספק כי אימון ריצה ואימון אישי מהווים יתרון גדול הן למתאמנת והן למאמנת, זאת משום שמדובר בסביבת עבודה שאיננה בתוך סטודיו ממוזג אלא באוויר הפתוח, ללא צפיפות ובעיקר עם חיסכון משמעותי בכסף.

בנוסף, מדובר באימון מרתק ומעניין המשלב מגוון של טכניקות נשימה ויציבות אשר מחקרים רבים שנעשו בתחום הוכיחו כי הם יעילים לבריאות ובכוחם להאריך את חייהם של המתאמנים והמאמנים במספר שנים לא מועטות.

ריצה
ריצה

מהו קורס ריצה ואימון אישי?

במכללת לינק ניתנת לנשים ההזדמנות להשתלב באחד התחומים המבוקשים ביותר בענף הספורט כיום והוא כאמור ריצה ואימון אישי. במסגרת הקורס מדריכות ריצה ואימון אישי נלמדים טכניקות מגוונות לאימוני חוץ בדגש על תרגילי גמישות וכוח. הקורס מאפשר ללמוד מיומנות בהדרכה אישית עם דגש על התאמת עומסים לרצים וכן טכניקה של אימון אישי באימוני חוץ.

למי מיועד הקורס ומדוע הוא מהווה יתרון עצום?

הקורס במכללת לינק מיועד עבור אותן נשים אשר מעוניינות להתמחות ולהתמקצע בתחום של ריצה ואימון אישי באופן פרטני או קבוצתי, וזאת על מנת להעמיק את הידע בתחום הכושר והבריאות עם דגש על ריצה ואימון חוץ אישי. על כן, הקורס מתאים לנשים מעל גיל 17 בעלות רקע בריצה של שעה ברציפות. הקבלה לקורס מותנת במבחן מעשי וראיון אישי, כמו גם על בריאות תקינה של הסטודנטית המבקשת להתקבל למסלול הזה.

הקורס מאפשר לסטודנטיות לקבל מעטפת שלמה של תמיכה ועזרה לכל אורך הדרך, זאת באמצעות צוות מקצועי אשר לו ניסיון של שנים ארוכות בתחום הדרכת ריצה ואימונים איישים. הלימודים עצמם מקנים מיומניות חשובות ביותר עבור נשים אשר מבקשות להיכנס לתחום הספורט והריצה בפרט, וזאת משום שכאמור מדובר בתחום מתפתח ודינאמי אשר הביקוש אליו עולה משנה לשנה, זאת בהתאם לטרנד הריצה שכבש את ישראל ואת העולם כולו.

בואו לשמוע על קורסים נוספים: https://linklimudim.co.il

אולי תאהבו גם את