חיפוש

מנטליסט – מה הוא יכול לעשות בסלון הבית שלכם?

לחפש את הדרך לצאת מהשגרה ולעשות משהו אחר עם המשפחה ועם החברים זה לא דבר פשוט. יש אומנם מי שייצא לטיולים בארץ ואילו אחרים ייצאו שוב למסעדה, אך כאשר מתחשק לכם לראות את הדברים אחרת, כדאי לחשוב על ערב מיוחד בסלון שלכם. תארו לעצמכם שאתם מזמינים את בני המשפחה האהובים עליכם ביותר, את החברים הכי טובים ועוד כמה אנשים קרובים, מכינים אוכל נהדר ומזמינים מופע אישי – במיוחד בשבילכם. מופע כזה, אם הוא יכלול מנטליסט מקצועי, יכול להיות בדיוק הדרך שלכם לצאת מהשגרה ולראות את הדברים קצת אחרת. מנטליסט בפועל הוא אמן חושים שיכול:

 

  • לעשות קסמי טלפתיה שונים
  • ״לגנוב מחשבות״
  • לקרוא שפת גוף

 

ובאופן כללי: להמם אתכם עם כל היכולות שלו! כמובן שיש אנשים שמתחילים ערב כזה בציניות ולא מאמינים למראה עיניהם, אך מה שיפה לראות, זה שככל שהמופע מתקדם יותר ויותר אנשים מהקהל מתחברים לחוויה. בנוסף לכך, אסור לשכוח שהכול קורה בסלון הבית שלכם, כלומר במקום שבו אתם יכולים להרגיש הכי בנוח שאפשר, כך שאין ספק שזו תהיה חוויה מיוחדת במינה.

 

האם כל אמני החושים עושים גם הופעות פרטיות וקטנות?

 

התשובה היא חד משמעית לא. יש היום אומנם לא מעט מנטליסטים שכן ישמחו להגיע לבית הפרטי שלכם ולהופיע מולכם, אבל לא כולם נותנים שירות כזה. למעשה יש גם אמני חושים שלא מגיעים לכל חלקי הארץ ושלא מופיעים בצורה פרטית. לכן, אם כל מה שאתם חולמים עליו זה ערב משפחתי בסלון או בגינת הבית, כדאי יהיה למצוא מנטליסט שיוכל להגיע ולתת לכם שירות בהתאם לדרישות שלכם. בנוסף, עדיף להזמין אמן שלא רק מנוסה בקסמים עצמם אלא גם יודע איך לעמוד מול קהל ואיך לרגש אותו. חלק מהעניין זה ליהנות מהמופע עצמו ולכן, אם אפשר להזמין איש מקצוע שגם מתאים את עצמו לקהל שמולו הוא עומד – זה עדיף. צריך להיות למנטליסט שלכם חוש הומור, כריזמה ועוד כישרונות שיאפשרו לו לעמוד מול קהל ולכן חשוב לברר הכול מראש.

מה יכול לעשות מנטליסט

איך לבחור איש מקצוע מהתחום הזה?

 

כאשר רוצים לבחור מנטליסט מקצועי צריך לברר:

 

  • האם הוא מגיע עם שנים רבות של ניסיון?
  • מי האנשים שימליצו עליו?
  • כמה זמן נמשכת ההופעה שלו ומה היא כוללת?
  • האם יש לו יכולת להופיע מול כל סוגי הקהלים?

 

ובנוסף, כמובן שכדאי גם להתייחס למחיר. זה שהחלטתם לעשות ערב משגע בבית וליהנות ביחד זה טוב ויפה, אך האם תהיו מוכנים להשקיע בכך הון עתק? במידה ואתם חושבים גם לא לבשל אלא להזמין את שירותי הקייטרינג מראש, אנחנו מציעים לכם להתייחס גם לתקציב ולמחיר. כמובן שלכל מנטליסט כמו זיגי למשל יש מחירים אחרים שיכולים להיות קשורים ליום בשבוע שבו יתקיים המופע או לאורכו, אך האם זה אומר שעליכם להסכים לשלם כל סכום שידרשו מכם? כמובן שהתשובה לכך שלילית. אנשי המקצוע מהתחום הזה רגילים לכך שהקהל הרחב עושה השוואת מחירים ולכן אתם יכולים להרגיש חופשיים להשקיע קצת בהשוואה של מחירים. כמה גובים אנשי המקצוע? מה המחיר הממוצע? ומי יציע לכם את השילוב בין הופעה מרשימה במיוחד ומחיר נוח?

אולי תאהבו גם את