חיפוש

איך להכין את המונית לחורף

אם יש לכם מונית, ככל הנראה תרצו להכין אותה לחורף בצורה הטובה ביותר. כאשר אתם מכינים מונית לחורף אתם צריכים לדאוג קודם כל לרווחת הנוסעים שלכם, אלה שעולים לרכב וצריכים להרגיש כי דאגתם להם. ככל שתדאגו לרווחת הנוסעים שעולים למונית, כך הם ירצו לנסוע אתכם יותר – דבר שיגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה שלכם. אז איך תוכלו להכין את המונית שלכם לקראת ימי החורף שמגיעים ממש בימים אלה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקרוא את המאמר הבא.

 

תבקרו במוסך לבדיקה כללית

הפעולה הראשונה שלכם צריכה להיות לוודא שהרכב שלכם מוכן לחורף מבחינה מכאנית. אתם לא רוצים לקום בבוקר ולגלות כי המונית שלכם לא מתניעה או שאתם צריכים לבלות יום שלם במוסך בגלל בעיה כזאת או אחרת. אם אתם צריכים להחליף חלק כזה או אחר תוכלו לפנות ל grohe חלקי חילוף על מנת לקבל הצעת מחיר אפקטיבית.

אך בשורה התחתונה באמצעות ביקור במוסך תוכלו לוודא שהמונית שלכם מוכנה לחורף מבחינה מכאנית. זוהי אולי הבדיקה החשובה ביותר שאתם צריכים לבצע, כי כל יום שאתם לא נוסעים במונית שלכם זה הפסדי כספי – ואם תוכלו להקדים תרופה למכה ולבצע תיקון לכל הבעיות שיש במונית זה מבורך. אל תשכחו כי בתור נהגים של מונית גדולה בראשון לציון או בכל עיר אחרת אתם עושים לא מעט קילומטראז'.

מונית
מונית

החליפו את הריפודים במונית

החורף נמצא ממש מעבר לפינה? זה הזמן שלכם להחליף את הריפודים ברכב. חורף זוהי תקופה של התחדשות, ובקרוב הנוסעים יעלו אליכם לרכב כאשר הרגליים שלא מלאות בבוץ. אך אם תדאגו לשים ריפודים חדשים או להחליף את הריפודים הישנים, תוכלו לשמור על המונית שלכם.

מצד אחד אינכם יכולים שלא לעלות נוסעים למונית רק בגלל שהם עולים מלוכלכים אליה, אך מצד שני אתם יכולים למנוע מצב שבו הריפודים עצמם מתלכלכים על ידי התקנת ריפודים לרכב. ברוב המקרים זה גם יראה הרבה יותר טוב בהשוואה למצב שבו הרכב שלכם ללא ריפודים בכלל. כיום תוכלו למצוא גם ריפודים בעלות נמוכה במיוחד משתלמת לכל כיס.

כעת כל מה שנותר לכם זה פשוט לנסוע

אחרי שסיימתם לסדר את המונית מבחינה מכאנית ואחרי שדאגתם שלנוסעים שלכם יהיה נוח עם הריפודים החדשים. אתם לגמרי מוכנים לקראת החורף שנמצא ממש מעבר לפינה. כמובן שאף פעם אי אפשר לדעת מה צופן העתיד, אך מבחינתכם עשיתם את כל מה שנדרש על מנת למנוע מצב שהנוסעים ירגישו אי נעימות למרות תנאי מזג האוויר.

כעת כל מה שנשאר לכם לעשות זה להתחיל לעלות נוסעים וליהנות מהנסיעות השונות ברחבי הארץ. כמובן שאל תשכחו להדליק להם מזגן על חימום, ולברך אותם לשלום כאשר הם עוזבים את המונית.

אולי תאהבו גם את