חיפוש

באיזה תדירות מומלץ להדביר את הבית?

התדירות המומלצת להדברת הבית תלויה בגודל השטח, בסוג החרקים שמופיעים בו ובשיטת ההדברה שבה משתמשים. באופן עקרוני, הדברה של הבית אחת לחצי שנה אמורה להספיק – אבל כדאי לקרוא את המאמר הבא בשביל להבין כיצד כל שיקול משפיע על ההחלטה הסופית ההחלטה לגבי תדירות ההדברה של הבית חשובה יותר מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, צריך לבחור היטב באיזה תדירות להדביר את הבית כי כל שירות כזה עולה כסף. אז אם רוצים לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על איכות החיים, אין ברירה אלא להכיר את השיקולים המשפיעים על תדירות ההדברה המומלצת.

חוץ מזה, תדירות שמתאימה לבתים מסוימים לא בהכרח תתאים לבתים אחרים. פרטים באתר "המדביר מהעיר" למשל מתארים את השיקולים הרלוונטיים לקבלת החלטה בשאלה באיזה תדירות מומלץ להדביר את הבית. לאחר מכן, כל שנותר הוא ליצור קשר עם בעלי המקצוע המוסמכים על מנת לתאם את ההדברה וליהנות מכל היתרונות שלה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

גודל השטח

הגורם המרכזי שמשפיע על התדירות המומלצת להדברה של הבית הוא הגודל של השטח במ"ר. ככל שהבית גדול יותר, כך צריך לבצע את ההדברה בתדירות גבוהה יותר. לשם השוואה, בדירות קטנות של 2-3 חדרים בלבד ניתן להסתפק בהדברה של אחת לשנה או שנתיים. לעומת זאת, בבתים גדולים עם כמה מפלסים יהיה צורך בהדברה אחת לחצי שנה בלבד.

כאשר מחשבים את גודל השטח, יש להביא בחשבון גם את המיקום של הבית – כמו למשל בגלל ההבדל בין בית צמוד קרקע לבין דירה בבניין מגורים משותף. מטבע הדברים, למיקום ולתשתיות יש השפעה על הסיכון להופעת חרקים ולכן גם על תדירות ההדברה המומלצת.

 

סוג החרקים

סוג החרקים שמופיעים ברחבי הבית משפיעים על התדירות המומלצת של ההדברה. הדברת תיקנים לדוגמא מתבצעת אחת לכמה חודשים, בעוד הדברה של נמלים עלולה לדרוש תדירות גבוהה יותר. כמו כן, צריך לבדוק למה בדיוק החרקים מגיעים ולהתמקד בסיבה לבעיה ולא רק בסימפטומים המופיעים על פני השטח.

התייעצות עם בעלי מקצוע יכולה גם כאן לעזור לבחור את תדירות ההדברה המומלצת. אם מערבים מוקדם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו, מגדילים את הסיכוי להדברה אפקטיבית שתוכיח את עצמה.

 

שיטת ההדברה

בסופו של דבר, הדברה מקצועית תחזיק מעמד יותר זמן. אם רוצים לצמצם את התדירות של ההדברה ואת הפגיעה באיכות החיים, אין מקום לפשרות. הכי טוב להציב את ההדברה המקצועית בראש סדר העדיפויות, גם אם זה אומר שבטווח הקצר משלמים עליה קצת יותר.

במידת הצורך, אפשר גם להשוות בין שיטות הדברה לפני התקציב ולפי לוח הזמנים. לבסוף, נותנים רק למדביר מקצועי ומוסמך לעשות את העבודה ומבקשים גם התחייבות מסוימת לתקופת אחריות על התוצאות.

 

מדביר בגינה

אולי תאהבו גם את

חשמל משמש – העידן החדש בפתח

כיום ישנן שיטת רבות וחדשות ליצור אנרגיה בדרכים טבעיות ומתחדשות, שמסוגלות להעניק לנו אנרגיה וחשמל בדרכים זולות וטבעיות יותר, שמזהמות פחות את הסביבה וחוסכות כסף

קרא עוד »
קולטים חשמלאים
החלפת בוילר בדוד

בוילר יכול להיחשב כמונח שמגדיר את כל פעולת הדוד עצמה – שהיא כמובן לחמם מים, ולהיחשב אף כמילה נרדפת לדוד. עם זאת, כשמדובר על החלפת

קרא עוד »