חיפוש

גורמים לאין אונות

חוסר במידע, עישון, מתח ולחץ, תופעות לוואי מטיפול תרופתי וכמובן רתיעה מבני הזוג הם כולם גורמים שכיחים לאין אונות אצל גברים בגילאים שונים. במאמר הבא נסביר מה אפשר לעשות על רקע כל אחד מהגורמים ועם מי אפשר להתייעץ תופעה של אין אונות נוטה להיות נרחבת ושכיחה מכפי שנהוג לחשוב. הבעיה היא שרוב הגברים חוששים לדבר עליה, אבל היא נגרמת מסיבות רבות:

 

חוסר במידע

היכרות עם המידע המופיע באתר אמין כמו https://kamagrapharm.com מאפשרת להתמודד עם אין אונות בכמה מישורים שונים. בין היתר, ניתן להיעזר במידע על מנת לזהות את הקשר בין אורח החיים לבין תופעות של אין אונות. לאחר מכן, כדאי לנצל את הכלים והמשאבים הקיימים באתר כדי לפעול אקטיבית. אם משלבים שינוי באורח החיים עם פתרונות מוכחים להתמודדות עם אין אונות, משיגים תוצאות טובות ומהר.

 

עישון

מחקרים מראים שעישון גורם אין אונות. ההשפעה של עישון על אין אונות עלולה להיות ישירה או עקיפה, אך גברים בגילאים שונים סובלים ממנה. עישון פוגע בבריאות, מחליש את מערכת החיסון הטבעית ועם הזמן גם גורם לאין אונות אפילו אצל גברים צעירים יחסית. בנוסף, יש להביא בחשבון את ההשלכות השליליות הללו של עישון גם בקרב צרכני ניקוטין וגם אצל מעשני קנאביס.

 

מתח ולחץ

אי אפשר לדבר על אין אונות בלי להזכיר מתח ולחץ. רבים חווים מתח ולחץ ולכן לא מצליחים להתרכז ולתפקד כאשר הם נמצאים בשיאה של מערכת יחסים אינטימית, בעוד אחרים מרגישים את זה ברמה היום יומית ולכן מלכתחילה לא מעוניינים לנסות לפתח מערכות יחסים דומות. מעבר לכך, הטרדות של החיים מהעבודה או הקריירה עלולות להיכנס אל חדר המיטות וכך לערער גם את היציבות של מערכת היחסים עם בני הזוג.

 

טיפול תרופתי

קיימים מקרים שבהם תופעות של אין אונות נגרמות על רקע טיפול תרופתי מסוים. אמנם לא תמיד אפשר להימנע לגמרי מהטיפול התרופתי, בעיקר אם מדובר על מצבים מצילי חיים, אך צריך להתייחס נכון אל הסיטואציות הללו ובעיקר להבין אותן. אם נמצאים באמצע טיפול תרופתי, אפשר למשל להתייעץ עם הרופא לגבי תופעות לוואי ולברר איזו מהן עלולה לבוא לידי ביטוי בתחושה של אין אונות.

 

חוסר חשק מיני

מבחינה טכנית, הסיבה העיקרית שגורמת לאין אונות היא כמובן חוסר חשק מיני. כאן יש להבחין בין חוסר חשק מיני שהוא אכן תוצאה של תופעת לוואי במהלך טיפול תרופתי, מתח או לחץ – לבין חוסר חשק מיני שנובע מרתיעה מבני הזוג. כמו בשאר הגורמים, הסוד הוא לבחון כל מקרה לגופו ולא לחשוש להתייעץ עם בעלי מקצוע. אם אפשר לפנות אל בעלי מקצוע בצורה דיסקרטית ולהתייעץ איתם, ניתן לקבל פתרונות אפקטיביים ומהירים.

גורם לאימפוטנציה

אולי תאהבו גם את

ויאגרה וסרטן_ האם יש קשר
ויאגרה וסרטן: האם יש קשר?

ויאגרה, תרופה שנרשמה באופן נרחב לבעיות זיקפה, מהווה נושא לדיונים ומחקרים בנוגע לקשר הפוטנציאלי שלה לסרטן. במאמר זה נתעמק במחקרים הקיימים ובראיות מדעיות כדי לחקור

קרא עוד »
יד חזקה בפוקר
מה היד הכי חזקה בפוקר?  

יד חזקה בפוקר מוגדרת כיד עם פוטנציאל גבוה לנצח במשחק, בהתבסס על שילוב הקלפים שברשות השחקן. ככל שהשילוב טוב יותר ונדיר יותר, כך עולה עוצמת

קרא עוד »
תפקידם
מי הם סוכני ה-7XL ומה תפקידם?

7XL היא סוכנות משחקים עצמאית המסייעת לגיימרים מקוונים להשיג את המטרות והחלומות שלהם. הם צוות של סוכנים מנוסים ובעלי ידע שמתמחים בסיוע לשחקנים בכל רמות

קרא עוד »
ויאגרה פארם
7 עובדות – איך משפיעה ויאגרה

ויאגרה, הגלולה הכחולה הקטנה, היא אחת התרופות המוכרות והאייקוניות ביותר בעולם. ויאגרה, שפותחה בסוף שנות ה-90, הפכה לכלי חיוני בטיפול בהפרעות זיקפה ובבעיות בתפקוד המיני.

קרא עוד »