חיפוש

האם באמת יש לו רומן מהצד?

נשים במהלך חייהן נכנסות לעתים לזוגיות עם גברים שלא יודעים לעצור בזמן ומעדיפים לאהוב עוד אישה במהלך הקשר של הזוג. קשרים רבים ניזוקים ומסתיימים מאחר ולגבר היה רומן מהצד, ובכך כל אחד מהם יוצא מופסד. אך האם כל פעם תחושת הבטן שלכן צודקת, או שמא אתן סתם חושדות באופן טבעי וזה מקנה לכן חוסר נוחות? עליכן לברר היטב האם יש לו רומן מהצד, ולמצוא את ההוכחות לכך.

 

אם אין ביננו אמון – אין לנו כלום

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לשאול את עצמכן את השאלה הבאה: ״האם אני סומכת עליו ויודעת שהוא לא ילך לחפש אהבה אצל נשים אחרות?״ אם תשובתכן חד משמעית וחדה לחיוב, סימן שהוא באמת לא מנהל רומן מהצד, או שמא אתן מתכחשות לתחושות הבטן האמיתיות שלכן. ואם התשובה היא שלילית, כנראה שהסבירות שהוא מפתח רומן מהצד גבוהה, ועליכן להבין מדוע באותו הרגע עניתן לעצמכן שאינכן סומכות עליו.

 

מדיה חברתית – לעתים מקשה על החיים המשותפים

תשמנה לב לשינויים דרסטיים שעוברים עליו. אם אתם זוג שכל הזמן במדיה החברתית, יותר קשה לזהות זאת, אך אם אתם זוג שמנסה להתנתק מהמדיה ולבלות זמן משותף יחדיו פנים אל פנים, במקרה כזה אם הוא נמשך יותר מדי לטלפון או מתכתב כל הזמן עם מישהו ואינו משתף אתכן, או שמא מסתיר מכן במכוון מידע שעליו נשאל, לא הייתי ממליצה להילחץ ולחשוד ישר, אלא כדאי מאוד לפתוח איתו שיחה על העניין ולברר מהו שורש הבעיה.

 

טיב היחסים בינכם חשוב לקשר הזה

ישנן פעמים שהגבר מרגיש לא בנוח ליד בת הזוג שלו ואינו יודע להודות בכך. תשמנה לב למילים שאתן מוציאות מהפה, יכול להיות והוא מרגיש שאתן מקשות עליו עם המילים שאתן אומרות, או שמא אתן מורידות לו את הביטחון העצמי, אם למשל אתן מדברות על גודל הפין שלו ולא מרוצות ממנו, ומבקשות ממנו לבצע ניתוח או טיפול הגדלת הפין. גברים הרבה פעמים אינם מודים על נושאים שמפריעים להם, והם בהחלט יכולים להרגיש שלא בנוח עם האישה לכן זו סיבה טובה ללכת למישהי אחרת שתעטוף אותם במילים חמות ובאהבה.

 

הפסקת יחסי המין בינכם זו סיבה לדאגה

במידה ובעבר שכבתם הרבה ואתן אפילו יודעות מהו בערך הממוצע בשבוע, ובזמן האחרון זה בכלל לא קורה, עליכן לברר ממה זה נובע. כל אחד אוהב יחסי מין ואוהב להיות נאהב בהם, זו אינטימיות שלכם וזמן האיכות שלכם יחדיו. במידה וגם אלו פוחתים או פוסקים, כנראה שהוא ממשיך לעשותם, רק לא איתכן.

 

רומן מהצד נובע מבעיה ויש לטפלה

אף אחד לא רוצה להרגיש נבגד, בעיקר בחורה שמלאה ברגשות ויכולה לקחת זאת קשות. חשוב לשים לב לשינוי התנהגותי מצד הגבר שלכן ובאותו הרגע לשאול לשלומו ולפתח שיחה על הליך הקשר בינכם. קשרים רבים ממשיכים להתקיים בזכות דיבור ותקשורת מעולה בין בני הזוג, לכן בשביל להרגיש בטוחות, פשוט תדברו איתו.

מערכת יחסים

אולי תאהבו גם את