חיפוש

איך הר הביטוח יסייע לכם לחסוך כסף

אחת מההוצאות הגדולות ביותר של כולנו אלה הן הוצאות על ביטוחים לאורך השנה. יש אומנם ביטוחים שלא נוכל לוותר עליהם, כמו הביטוח לרכב או הביטוח לדירה, אך האם זה אומר שאתם חייבים להמשיך לשלם גם על כל הביטוחים האחרים שלכם? והאם לא יכול להיות שגם אתם, כמו הרבה מאוד ישראלים אחרים, משלמים למעשה על ביטוחים כפולים? האמת היא שבהחלט יכול להיות שזה גם המצב שלכם ולכן כדאי שתעשו משהו בנידון.

אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להמשיך ולשלם על ביטוחים כפולים ועל אותם סעיפים בכמה חברות ביטוח שונות. מצד שני, איך בכלל עושים את הבירור לגבי כל הביטוחים שיש לכם? על חלק מהפוליסות בוודאי חתמתם כבר לפני הרבה שנים ולכן טבעי שיהיה לכם קצת בלגאן בעניינים. זה נשמע לכם מוכר? אם כך, הר-הביטוח זו הכתובת הנכונה.

 

מה זה בכלל הר הביטוח?

הר הביטוח, כמו הר הכסף, זו יוזמה נפלאה שמטרתה אחת ויחידה: לעזור לכם לעשות סדר בדברים. כלומר, אתם חייבים להבין שאתם בפירוש לא הישראלים היחידים שאולי משלמים על אותם ביטוחים בצורה כפולה. מצד שני, להתחיל לפנות אל כל חברות הביטוח הקיימות בניסיון להבין איפה עומדים הדברים זה משהו מורכב. לכן עדיף לפנות אל מערכת כמו הר הביטוח, להשאיר שם כמה פרטים ולראות מה התוצאות. המערכת הזאת מקושרת אל לא מעט חברות ביטוח שונות בישראל, כך שבעזרתה תוכלו להבין איפה אתם מבוטחים ועל מה אתם משלמים.

כסף בצנצנת
כסף בצנצנת

האם כדאי יהיה לבטל את הביטוחים שלכם?

זו דילמה לא פשוטה, ורק הדוח שתקבלו מהר הביטוח יעזור לכם לקבל החלטה בנושא. חשוב להבין שכאשר בוחנים את התוצאות של הר הביטוח מגלים הרבה פעמים עד כמה רבים הם הכספים שאנחנו משלמים לחברות הביטוח השונות, וחלקם בהחלט מיותרים. מצד שני, כמובן שאיש לא היה רוצה למצוא את עצמו בלי הביטוח הנדרש. לכן חשוב לעבור על הדברים ולהבין על מה אתם יכולים לוותר ועל מה עדיף שבשום פנים ואופן לא תוותרו.

כמו כן, חשוב להחליט מה רוצים לעשות עם הכסף שמתפנה מכל הביטוחים ששילמתם עליהם באופן קבוע. יש אפשרות לפתוח חיסכון ולהפקיד אליו את הסכומים שמתפנים אך ניתן, כמובן, גם פשוט ליהנות מהם בחשבון הבנק הרגיל שלכם. מה שבטוח זה שנגרמו הימים שבהם כולנו ״תרמנו״ יותר מידי כסף לחברות הביטוח השונות ובכך הר הביטוח יוכל לסייע.

כתבות נוספות בתחום הכספים –

עורך דין להכנת חוזה שכירות

אולי תאהבו גם את