חיפוש

למה חייב להשתמש בהדפסה על פרספקס

כבר יצא לכם לראות הדפסה איכותית על פרספקס? מרבית הסיכויים שחשבתם שמדובר בהדפסה יקרה על זכוכית. אבל לא! הפרספקס גמיש, קל משקל והמראה שלו יוקרתי בעלות מופחתת. לא בכדי, הוא הופך ליותר ויותר פופולרי ומבוקש, ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. 

הדפסה על פרספקס מתאימה לתמונות, סרטוטים, מודלים ואפילו שילוט. לכל צורך עסקי או פרטי ולתנאי חוץ או פנים. אז למה בעצם חייבים להשתמש בהדפסה על פרספקס? ריכזנו עבורכם יתרונות בולטים של הפרספקס על הדפסות אחרות.

 

מה זה בכלל פרספקס?

לא בדיוק זכוכית ולא פלסטיק, החומר נקרא פולימתיל מתאקרילט ומכונה "זכוכית אקרילית". אבל למעשה, אין בו זכוכית כלל. הפרספקס הוא פלסטיק שקוף ברמת גימור גבוהה במיוחד, שנראה כמו זכוכית קלת משקל וניתנת לעיבוד בקלות. השימוש בו רחב ורבגוני. אפשר למצוא אותו בעולם הבניה, הטיסה, החיפוי וכמובן – השילוט וההדפסות.  הדפסה על פרספקס היא עניין נפוץ.

 

פרספקס או זכוכית?

הפרספקס הוא קל משקל ולכן, כשמדובר בהדפסות גדולות יותר, שדורשות תלויה ובטיחות, הוא יהיה הבחירה הנכונה. בנוסף, בשימוש בתערוכות ומוזיאונים, השינוע שלו יהיה קל יותר הם מבחינת המשקל והן מבחינת ההתקנה. הזכוכית, כידוע – היא חומר עדין ורגיש וכשהיא נשברת, אין באמת איך לתקנה. הפרספקס עמיד לשברים ולכל מזג אוויר.

 

האם ההדפסה איכותית?

כן! הפרספקס הוא בעל גימור מבריק וההדפסה מבוצעת עליו ישירות וללא הדבקה. ניתן להשתמש בפרספקס שקוף, חלבי או צבעוני ולהתאים את סגנון העיצוב על פי טעמו האישי והעדפות המזמין. האפשרויות הן כמעט אינסופיות וניתן לבחור את הגודל המתאים ואת צורת השימוש בו, כמו למשל: תליה, הנחה על שולחן או מדף, מרחק התליה מהקיר (מעניק מראה יוקרתי במיוחד ומתאים לשילוט במשרדים או מוזיאונים)

 

 מה חשוב לדעת לפני שמדפיסים על פרספקס?

אם מדובר בבעלי עסקים שמדפיסים בכמות גדולה, כדאי לבקש דוגמאות פיזיות ולא רק דרך האתר. אין טוב כמראה עיניים! ותק החברה המדפיסה, רמת הנסיון והאדיבות של שירות הלקוחות, כל אלה חשובים לקניה מושכלת וחוויה חיובית. חשוב לשאול את כל השאלות הנכונות לפני ההדפסה, כמו למשל – האם הדפסה בגודל מסוים תפגע באיכות התמונה, או האם החומר הזה יתאים לפרויקט אותו אתם בונים (או אפילו, לתליה בסלון). חשוב להזמין מבתי דפוס יציבים ואיכותיים ולבדוק גם את המלצות הגולשים.

 

השוואת מחירים זו חובה!

רגע לפני ההזמנה, כדי לעצור ולהשוות מחירים באתרים שונים. חשוב מאד לקרוא את ה"אותיות הקטנות" ולוודא שישנה אחריות על ההדפסה ושכל הפרטים ברורים וידועים, כמו תאריך האספקה, שיטת המשלוח וגדלי ההדפסות.התארגנות נכונה תמנע קשיים ומצבים לא נעימים, במיוחד כשמדובר בהזמנה כמתנה או לקראת אירוע עסקי גדול, שתוכנן לתאריך מסוים.

לסיכום, הדפסה על פרספקס מומלצת לכל צורך. היתרונות שלה ברורים ובולטים – המשקל הקל, הגימור המבריק והמראה היוקרתי. אז ברור שחייב להשתמש בהדפסה על פרספקס.

הדפסה על פרספקס

 

 

 

 

 

אולי תאהבו גם את

במות הרמה
מי מוסמך להפעיל במות הרמה?

במות הרמה ניידות מהוות את אחד מפתרונות ההרמה והשינוע היעילים, הנוחים והבטוחים ביותר. למרות הנוחות והבטיחות הרבה, החוק בישראל מגדיר את במות ההרמה ככלי רכב

קרא עוד »