חיפוש

מדריך מקוצר לתחזוקת כלי כסף

תחזוקה נכונה מאריכה את חיי כלי הכסף, עוזרת לשמור עליהם מבריקים ויכולה לחסוך עבורנו הוצאות. עם זאת, לא כל מי שמחזיקים בבית כלי כסף גם יודעים מה לעשות על מנת לתחזק אותם

קטלוג כמו של האחים חדד – כסף טהור מאפשר לנו לדעת מה לעשות על מנת לתחזק סוגים שונים של כלי כסף. היתרון בהיכרות עם הקטלוג הזה הוא שניתן לרכז את כל סוגי המוצרים תחת קורת גג אחת, תוך כדי השוואה ביניהם לפי מפרט ומחירים.

אם משתמשים במידע האמין שקיים בתוך הקטלוג, רואים למשל מה המאפיין המשותף לכל הסוגים האיכותיים של כלי הכסף מבחינת עמידות. בנוסף, ניתן לנצל את הקטלוג על מנת לברר לגבי טיפים רלוונטיים לתחזוקה אפקטיבית.

 

מה כוללת תחזוקת כלי כסף?

כלי כסף משחירים כי הם נחשפים לאוויר וחמצן. התוצאה היא גוון אפור ושחור של המתכת המבריקה, עד כדי מראה לא אחיד וכמובן גם לא אטרקטיבי. מבחינה כימית, מה שקורה הוא שאטומי הכסף מגיבים לאטומי גופרית שנמצאים בגזים ובאוויר. לאחר מכן, השכבה החיצונית שחשופה לאוויר מתרכבת עם הגופרית והתוצאה היא כסף גופרתי שנראה שחור.

 

מה ההבדל בין פעולות שונות של תחזוקת כלי כסף?

החדשות הטובות הן שבאמצעות תחזוקת כלי כסף ניתן לנקות אותם. מבחינה פיזיקלית, המטרה היא להסיר באופן מכאני את השכבה השחורה שנוצרת בגלל הכסף הגופרתי ולשייף אותה עם חומרים מתאימים. במקביל, ניתן להשתמש בשיטה כימית ולא פחות יעילה שבה מייצרים תגובה כימית שהופכת את הכסף הגופרתי בחזרה לכסף רגיל ומבריק.

 

הכלים המתאימים עבור תחזוקת כלי כסף

תחזוקת כלי כסף מתבצעת ללא צורך במעורבות של בעלי מקצוע או בהוצאות מיוחדות. עבור ניקוי והברקה יומיים של כלי כסף נגישים כמו למשל אלו שיש במטבח, ניתן להשתמש במטלית רב פעמית שמוכנה עם חומר ניקוי ומשיגה תוצאות מעולות. לשם השוואה, אפשר אחת לכמה שבועות לפזר ספריי שמעניק ברק לכלי הכסף ומוסיף להם שכבת הגנה.

 

מה עושים אם רוצים לנקות כלי כסף בצורה יסודית?

במקרים שבהם תחזוקת כלי כסף בסיסית ויום יומית לא משיגה את התוצאות הרצויות, ניתן להשתמש באופציה של ניקוי יסודי ועמוק. כאן המטרה היא לנקות באופן אגרסיבי את משטחי הכסף, אך בלי לגרום להם נזק. כמו כן, ניקוי יסודי ועמוק יכול להתאים לכל הסוגים השונים של כלי הכסף וגם לכלים עם ציפוי כסף ופלדת אל חלד.

 

חומרי ניקיון של תחזוקת כלי כסף

רשתות השיווק מוכרות חומרי ניקיון שונים שבהם אפשר להשתמש על מנת לבצע תחזוקת כלי כסף בצורה עצמאית. ההבדל הוא בין מטליות שלא שורטות את הכלים אך כן מנקות אותם, לבין חומרים נוזליים או משחתיים. בנוסף, לכל מוצר מצורפות הוראות שימוש.

, כלים

אולי תאהבו גם את

במות הרמה
מי מוסמך להפעיל במות הרמה?

במות הרמה ניידות מהוות את אחד מפתרונות ההרמה והשינוע היעילים, הנוחים והבטוחים ביותר. למרות הנוחות והבטיחות הרבה, החוק בישראל מגדיר את במות ההרמה ככלי רכב

קרא עוד »