חיפוש

מה חדש בעולם השטיחים?

היכרות עם החידושים הקיימים בעולם השטיחים יכולה לעזור לבחור אותם בצורה מבוססת, מושכלת ונכונה יותר. אז מה בעצם ההבדלים בין השטיחים החדשים ואיך מתאימים אותם גם לטעם האישי וגם לתקציב? הנה כל התשובות

היתרון של שטיחים כפתרון ריצוף בא לידי ביטוי באופן שבו הם משפיעים בצורה מיידית ודרמטית על האווירה בחלל הפנים. מלבד התאמה של שטיחים לחדרים השונים בבית, אין ספק גם שמדובר על פתרון ריצוף משתלם מבחינה כלכלית. עם זאת, חשוב לעקוב אחר המאפיינים השונים של השטיחים כדי לדעת מה התחדש בתחום.

 

כל מה שצריך לדעת על השטיחים החדשים

המידע הקיים בקטלוג של קרפטים שטיחים מאפשר לראות מקרוב את החידושים שעוברים על התחום. זה המקום שבו מזהים למשל את חומרי הגלם החדשים והאיכותיים, את תשומת הלב לפרטים הקטנים ובעיקר את העיצובים המרעננים. כמו כן, הקטלוג עוזר לרכז את כל הדרישות של קהל היעד תחת קורת גג אחת – גם מבחינת איך שהשטיחים נראים ומתפקדים וגם מבחינת העלויות שלהם.

 

הבדלים בין סוגים שונים של שטיחים

מה שחדש בעולם השטיחים היא בין היתר החלוקה הברורה לקטגוריות. אם בעבר היה אפשר לראות בצורה רשמית וברורה רק את ההבדלים בין שטיחים מבד סינתטי או טבעי, הרי שכיום יש עוד המון קטגוריות משנה: כמו למשל שטיחי שאגי, שטיחי צמר, שטיחים מעור פרה, שטיחים ויסקוזה ועוד. בזכות החלוקה הזו, קל יותר להתאים את השטיחים למטרות שאותן רוצים להשיג.

 

כמה עולים שטיחים איכותיים?

עוד משהו שחדש בעולם השטיחים הוא השילוב בין מחיר משתלם לבין איכות גבוהה. שילוב כזה הרבה פחות מובן מכפי שנהוג לחשוב, פשוט כי הוא לא היה קיים בעבר. אבל כיום, כבר ברור שלא צריך להתפשר על האיכות או על העמידות של השטיח. במקום זה, משלבים את חומרי הגלם הכי טובים על גבי כל סוגי השטיחים. לאחר מכן, מציעים אותם למכירה במחירים משתלמים ובמבצעים חסרי תקדים.

 

המלצות על שטיחים טובים

אי אפשר לדבר על חידושים בתחום השטיחים בלי להזכיר את המעורבות הקרובה של בעלי מקצוע. אם פעם היינו יכולים לקבל המלצות כאלה רק מחברים או משפחה, הרי שכיום אין בעיה להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. בזכות המעורבות הצמודה של בעלי מקצוע, קל להתאים את השטיחים לחלל הפנים ולשאר האלמנטים הדקורטיביים שכבר קיימים בתוכו.

 

אף פעם לא מוקדם מדי להחליף את השטיח!

לסיכום, עולם השטיחים כיום עומד בשורה אחת עם פתרונות הריצוף המתקדמים והמומלצים ביותר. בזכות איכות גבוהה של שטיחים מעולים במחירים משתלמים, כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לקבל הזדמנות לרענן את חלל הפנים לפי הטעם האישי שלהם. בנוסף, השטיחים מיוצרים ברמת גימור מושלמת ואפשר להשיג אותם בשלל דוגמאות.

שטיחים חדשים

אולי תאהבו גם את

במות הרמה
מי מוסמך להפעיל במות הרמה?

במות הרמה ניידות מהוות את אחד מפתרונות ההרמה והשינוע היעילים, הנוחים והבטוחים ביותר. למרות הנוחות והבטיחות הרבה, החוק בישראל מגדיר את במות ההרמה ככלי רכב

קרא עוד »