חיפוש

מופע שיגרום לילד שלך להרגיש במרכז העניינים!

אם לילד שלכם יש יום הולדת מתקרב או אירוע אחר שאתם רוצים לחגוג לו, חוץ מסגירת הכיבוד והזמנת האורחים – חשוב גם שתבדקו איזה מופע יכול להתאים כאטרקציה המרכזית. אחד המופעים הפופולריים ביותר הוא מופע אומנות חושים, בו מבצעים שלל אשליות של קריאת מחשבות, טלפתיה ועוד. למופע זה יתרונות רבים והוא יכול לגרום לילד שלכם להרגיש במוקד תשומת הלב

 

מה זה מופע אומנות חושים?

מופע אומנות חושים הוא סוג של בידור שכולל שלל תרגילים שנראים בלתי אפשריים לכאורה, ביניהם קריאת מחשבות, חיזוי העתיד, טלקינזיס ועוד. זה יכול להיות באמצעות מילים או באמצעות אביזרים- אבל האשליה שנוצרת היא בהחלט מרתקת. מופעים אלה יכולים להיות מהפנטים מאוד עבור מבוגרים וילדים כאחד ולהותיר רושם מתמשך להמון זמן לאחריו.

כולם יתהו איך המבצע מצליח לעשות את הטריקים שלו, מה שמשאיר את הקהל על קצה מושב הכיסא. מופע של אמן מיומן כמו אמן החושים גליקסמן היא חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת.

 

למה המופע יכול לגרום לילד שלכם להרגיש במרכז העניינים?

ישנן מספר דרכים שבהן מופע אומנות חושים יכול לגרום לילד שלכם להרגיש שהוא במרכז תשומת הלב. הדרך הראשונה והברורה ביותר היא על ידי שילובם בהופעה עצמה. אומני חושים מיומנים ביצירת מעורבות של הקהל במופע, ולעיתים קרובות הם מבקשים ממתנדבים להשתתף בטריקים השונים שהם מבצעים. כך אפשר להנחות את אמן החושים לבחור את הילד שלכם, מה שיגרום לו להרגיש חשוב ומוערך מאוד.

בין הטריקים שמערבים את הקהל ניתן למצוא טריקים של קלפים, חיזוי מחשבותיו של הילד ועוד. באופן זה הילד הופך לחלק בלתי נפרד מהמופע וכל העיניים נשואות אליו. דבר זה מעורר תחושת התרגשות אצל הילד, והוא חווה את הקסם המדהים הזה ממקור ראשון.

דרך נוספת לערב את הילד במופע היא לדבר מראש עם אמן החושים כך שהוא ישלב נושאים שקשורים לילד, פרטים אודותיו או בדיחות שונות. באמצעות אזכור של הילד ותחומי העניין שלו במופע, אמן החושים יכול לגרום לילד להרגיש מיוחד.

 

מדוע מופע אומנות חושים מתאים לילדים?

מופע אומנות חושים מקצועי יכול להתאים מאוד לילדים. הטריקים השונים שמבוצעים במסגרתו יכולים להשאיר את הילדים עם פה פעור למשך כל המופע ולגרום להם לתהות כיצד הם נעשו. מדובר גם במופע אינטראקטיבי שמערב את הילדים, דבר שגורם להם להתעניין עוד יותר- וזאת בניגוד לסוגי מופעים פאסיביים יותר.

עוד סיבה מדוע המופע מושלם לילדים הוא שהוא מעודד אותם להיות סקרנים ויצירתיים יותר. בגלל שהטריקים השונים שאמן החושים מבצע אינם ניתנים להסבר, הילדים ישאלו שאלות ויחשבו על דברים לעומק- דבר שיכול לפתח את דרך החשיבה שלהם.

בנוסף, אין ספק שמדובר במופע מבדר, משעשע ומקורי עבור הילדים שלכם.

אמן החושים

אולי תאהבו גם את

במות הרמה
מי מוסמך להפעיל במות הרמה?

במות הרמה ניידות מהוות את אחד מפתרונות ההרמה והשינוע היעילים, הנוחים והבטוחים ביותר. למרות הנוחות והבטיחות הרבה, החוק בישראל מגדיר את במות ההרמה ככלי רכב

קרא עוד »