חיפוש

חמשת ההבדלים בין רהיטים איכותיים ולא איכותיים שחשוב להכיר

בעת רכישת רהיטים חדשים, אנחנו עומדים בפני דילמה. לרכוש ריהוט זול ולא בהכרח איכותי, או לרכוש ריהוט יקר ואיכותי שיחזיק לאורך זמן? התשובה לא קלה ויש דעות משני הצדדים. אך את חמשת ההבדלים הללו בין רהיטים איכותיים ורהיטים לא איכותיים חשוב להכיר

 

סוגים שונים של עץ

יש לא מעט סוגי עץ שונים שניתן להשתמש בהם עבור ייצור רהיטים. בוודאי אתם מכירים עת מהגוני, עץ אלון, עץ אגוז וכן הלאה. הם רק חלק מרשימת העצים הנפוצים לייצור רהיטים. רהיטים מעץ מלא משמשים לייצור ריהוט מודרני באיכות גבוה, אשר נשאר במיטבו לפרק זמן ארוך ולרוב יהיו עמידים בפני סכנות כאלה ואחרות. באתר אוליווד רהיטים איכותיים תוכלו למצוא רהיטים מעץ מלא.

 

סיבית

סיבית הינה סוג אחר של חומר, המשמש כבסיס לרהיטים זולים בעת זמננו. הסיבית מהווה תחליף לעץ. היא לא יכולה לעמוד בשימוש לזמן רב ותתפרק במהרה מאוד. הסיבית לרוב עשויה משילובים של עיסות עץ שונות, פלסטיק ושרף. החומר איננו מוצק או עמיד כפי שפורניר ועץ מלא נוהגים להיות. סיבית לרוב תהיה ברהיטים עכשווים אך באיכות נמוכה וירודה.

 

כריות וריפודים לסלון

בעת רכישת כריות וריפודים וודאו אם ניתן להסיר בקלות את הריפוד מהכריות. רהיטים כמו כורסאות, כסאות מרופדים, ספות וכריות סלון דורשים החלפה תקופתית של ריפוד. על כן, רצוי שתהיה אפשרות הסרת הכיסוי בצורה מהירה וללא עזרה חיצונית.

זה אמנם נשמע מעיק, אבל זוהי מטלה עתידית שתצטרכו להתמודד איתה, ועדיף שתהיה קלה ולא מסובכת. רצוי גם לבדוק מה צפיפות הריפוד. ריהוט עם ריפוד צריך להיות עם צפיפות של 1.8 פאונד ומעלה. אם לרהיט יש כרית נשלפת, פתחו ובדקו אם הריפוד בפנים בסדר.

 

מסמרים וברגים

את הרהיטים שלנו מרכיבים בסופו של דבר כלי עבודה. יצרנו רהיטים יוקרתיים משתמשים בסוג מסוים של ברגים על מנת להפחית סיכון פציעה, שקע ברהיט או שבירה פנימית שלו לאחר שימוש ממושך. בדקו עם המוכר, בעל המפעל היצרן או אנשים שהשתמשו ברהיט הזה בעבר את המסמרים והברגים שיש בפנים על מנת שלא תהיינה בעיות עתידיות.

 

דבק

מלבד מסמרים וברגים, השימוש הנפוץ בעץ הוא דבק. הדבק עוזר לחריצים ולחתיכות עץ להשתלב אחד בשני וליצור דברים מופלאים. אך, רהיטים וברגים הרבה יותר נפוצים מדבק בריהוט איכותי. הדבק לרוב יגיע כתוסף או עזר של מה שלא נעשה כהלכה. אם אתם רואים דבק המחזיק חלקים מהרהיט יחד, זה לרוב יעיד על רהיטים באיכות נמוכה שכדאי להתרחק מהם.

מקווים שעזרנו לכם בבחירת הרהיטים הנכונים עבור ביתכם החדש. ההמלצה היא לוודא מול רוכשים ישנים ובעלי החנויות על הרהיט, לבדוק איך וכיצד הוא בנוי, מאיזה עץ הוא מיוצר ועוד. אולי תקבלו פרספקטיבה ותבינו מדוע הרהיט כל כך טוב או כל כך גרוע.

אוליווד רהיטים איכותיים

אולי תאהבו גם את