חיפוש

בניית אתר תכשיטים איך בונים אתר שממיר יותר מהמתחרים

אם אתם חושבים לבנות אתר תכשיטים שימיר יותר מזה של המתחרים – כדאי שתכניסו למלאי החנות טבעות אירוסין זולות שרכישתן שווה לכל נפש וכיס.

טבעות אלו יבטיחו שתקבלו את התשובה המיוחלת מצד אחד, אבל מצד שני ישאירו לכם מספיק כסף כדי להפיק את החתונה שתמיד חלמתם עליה. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לרכוש את טבעת האירוסין המושלמת:

 

אלמנט ראשון – גודל היהלום

בחו"ל נהוג שטבעת אירוסין תכלול יהלום שגודלו לפחות חצי קראט. אמנם בארץ זה עדיין לא מקובל אבל אין עוררין לגבי דבר אחד – טבעת אירוסין חייבת לכלול יהלום.

כדאי שתדע שיש שני ביטויים פופולריים הקשורים ליהלומים: הראשון הוא "היהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה". המשמעות מבחינתך היא שטבעות אירוסין עם יהלומים היא הדרך שלך להבטיח דבר אחד – שלא יהיו לאשתך העתידית ידידים אחרים מלבדם.

הביטוי השני טוען ש"יהלומים הם לנצח", כך שרכישת טבעת אירוסין עם יהלום תבטיח שהנישואין שלך ינצחו את הסטטיסטיקה העגומה : אחד מכל שלושה זוגות שנישואין מתגרשים.

 

אלמנט שני – אפשרות להתאמה אישית

מכיוון שטבעת אירוסין קונה הגבר בלבד בלי נוכחותה של האישה שלה מיועדת הטבעת, יש סיכוי לא מבוטל שהטבעת לא תתאים מבחינת הגודל או לא תמצא חן בעיניה. לכן, כדי להיות בצד הבטוח של המשוואה מומלץ לרכוש טבעת אירוסין שניתן לשנות, למשל מבחינת עיצוב, סגנון וכו'.

בחלק מחנויות התכשיטים הפיזיות והמקוונות ניתן להיעזר ללא תשלום בניסיונו של יהלומן, כך שאתה נהנה מייעוץ אישי שיעזור לך להתאים את הטבעת למיועדת מצד אחד (מבחינת צבע, חיתוך, גודל וכו'), אבל לא פושט רגל, יד וכיס מצד שני .

 

אלמנט שלישי – איכות

כדי להבטיח שטבעת האירוסין שתרכוש תהיה איכותית ותחזיק מעמד עד חתונת הזהב לפחות, עלייך לקנות אותה במקום שמעניק תעודת אחריות לשנים רבות ואפילו לכל החיים.

באופן הזה אתה יכול להיות בטוח שרכשת טבעת מעולה, כך שהצעת הנישואין תסתיים בחיוב ותהיה מרגשת בדיוק כמו שחלמת.

תעודת האחריות לרוב מכסה גם את היהלום, כך שאתה מבטיח שהוא הגיע ממקור בטוח ואינו קשור בשום צורה לגורמים לא-חוקיים ופליליים.

לכן, אם אתה בטח רוצה להתחיל את הנישואין שלך ברגל ימין – יש לרכוש טבעת אירוסין עם אחריות שמבטיחה שאינך חלק מרשת המסחר ב"יהלומי דמים".

 

אלמנט רביעי – החזר

אנחנו חלילה לא רוצים שזה יקרה לך, אבל כדאי שתכין את עצמך מראש גם לאפשרות של תשובה שלילית. לכן, כדאי לרכוש טבעת אירוסין שניתן להחזיר לחנות במקרה של התסריט הגרוע ביותר.

זה אמנם לא נעים, אבל הרבה יותר גרוע להישאר עם טבעת אירוסין שעלתה הון בלי יכולת להחזירה. לכן, רכישת טבעות יהלוםלאירוסין זולות מבטיחות שתיהנו מכל היתרונות, אבל לא תישארו חסרי אונים ומזומנים אם היא תגיד "לא". ובינינו – אין לך מה להפסיד אלא רק מה להרוויח…

מקדמת אתרים
מקדמת אתרים

אולי תאהבו גם את