חיפוש

תגובות מפרגנות ממשתמשים ישראלים באינסטגרם זה לא חלום. פרטים בפנים.

פרסום באינסטגרם בחשבון המוגדר כציבורי, יכול להביא לתגובות מכל העולם כאשר המפרסם הוא אדם או עסק פופולרי.

אך על מנת לזכות בפופולריות ולפנות לקהל הישראלי חשוב גם לקבל גם תגובות מישראלים.

המאמר יסביר איך עושים את זה.

 

פופולריות זה שם המשחק

עסקים ישראלים שונים, במיוחד בתחילת דרכם, רוצים להיחשף לכמה שיותר קהל. במאה ה-21 החשיפה הטובה ביותר היא באמצעות האינסטגרם. אך כדי להפוך למותג פופולרי במיוחד בקרב הקהל הישראלי, יש לעבוד קשה. כלומר, לפרסם תכנים מעניינים ומסקרנים באמצעות סטורי, סרטונים, תמונות, שידורים חיים, תיוג האשטאג, תיוג עוקבים ועוד. ולא רק זאת. יש גם להפוך את החשבון לפעיל, להגיב על תגובות של עוקבים ולייצר עימם אינטראקציה חיובית. ככל שמתמידים על העלאות קבועות של תוכן איכותי, כך גם ניתן להשיג יותר עוקבים. אך כפי שלא בנו את רומא ביום אחד, זהו תהליך העורך זמן. על מנת לקבל הכרה ולהפוך לפופולריים במהירות צריך לקנות עוקבים, תגובות או לייקים שיאיצו את התהליך.

 

יחסי גומלין עם המשתמשים הישראלים

עסק שרוצה להפוך לפופולרי בישראל חייב שהעוקבים שלו יהיו ישראלים ויפרגנו לו בלייקים ובתגובות. כיום זה לא חלום! קניית תגובות באינסטגרם של ישראלים היא אפשרית ונחוצה לכל עסק המעוניין לקדם את עצמו בהווי הישראלי. ברגע שיש תגובות מישראלים מפרגנים נוצרת למעשה השפעה חברתית על משתמשים אחרים שיתחילו לעקוב אחר העמוד שלכם ולפרגן. הם רואים שנעשה שם משהו טוב שגורם להרבה ישראלים להגיב ורוצים גם, במיוחד אם הם מתעניינים בתחום אותו אתם מעלים. בנוסף, ככל שיהיו לכם יותר יחסי גומלין עם העוקבים הישראלים, הדירוג שלכם מבחינת האינסטגרם יעלה וכך תחשפו לקהלים ולמשתמשים נוספים שיהפכו להיות עוקבים פעילים שלכם.

 

מדוע צריך תגובות של ישראלים?

הסיבה העיקרית לכך שתצטרכו לקנות יותר תגובות של ישראלים ופחות תגובות בינלאומיות היא כדי שלא ידעו שקניתם את התגובות וכדי שהעמוד שלכם ייראה אמיתי. כלומר, כאשר אתם רוצים להפוך למותג לאומי והתגובות בעמוד האינסטגרם שלכם מגיעות רק ממשתמשים בחו"ל, הן נראות פיקטיביות ותמוהות. ככל שיותר ישראלים יפרגנו לכם זה ישפר את מעמדכם בקרב הקהל הישראלי, העמוד ייראה אמיתי ואתם תזכו לחשיפה רבה יותר בקרב המשתמשים הישראלים.

 

איך משיגים תגובות מפרגנות מישראלים?

את קניית התגובות מישראלים לחשבון האינסטגרם שלכם מבצעים בחברה אמינה שמספקת לכם אחריות ותגובות של משתמשים ישראלים פעילים. חשוב מאוד שהתגובות יהיו ממשתמשים פעילים, אחרת הן ייראו מזויפות. משתמש פעיל הוא משתמש שבחשבון שלו יש עוקבים ועל הפרסומים שלו מגיבים ועושים לייק. לפיכך, יש לפנות על פי המלצות לחברה מקצועית שתמכור לכם תגובות אמיתיות ולא מזויפות. חברה המספקת גם תגובות של ישראלים תשרת את העמוד שלכם באינסטגרם על הצד הטוב ביותר.

 

רשת חברתית

אולי תאהבו גם את