חיפוש

עורך דין מקרקעין להכנת חוזה שכירות

בשעה טובה, אחרי הרבה מאוד דילמות וחיפושים, קניתם דירה להשקעה ואתם רוצים להשכיר אותה? אם כך, יש כמה דברים שחשוב שתדעו. במדינת ישראל יש לא מעט חוקים שעומדים לטובתם של הדיירים, מה שאומר שכל אותם סיפורים על דיירים שלא שילמו, לא התפנו והחוק הגן עליהם – אינם סיפורים מופרכים. לכן חשוב שתבינו שאפילו אם אתם פוגשים את האנשים שרוצים לשכור את הדירה שלכם, מתרשמים מהם לטובה וחושבים להמשיך איתם את העסקה, הנחמדות כאן לא רלוונטית.

מה שחשוב בסופו של דבר ומה שיקבע בסוף איך יסיימו הדברים בעת צרה, זה חוזה השכירות. יכול להיות שעד היום, בתור אנשים שיצא להם לשכור דירה בעבר, לא שמתם לב לכל הפרטים ולכל הסעיפים, אך לכל מילה בחוזה כזה יש משמעות. לכן, אם חשבתם לרגע להוריד חוזה סטנדרטי מהאינטרנט ולהחתים עליו את הדיירים החדשים שלכם, אנחנו ממליצים לכם להימנע מכך. יש גבול למה שתוכלו לברר לבד לגבי החוזה ולכן, אם אתם יכולים לפנות לקבלת שירותיו של עורך דין מקרקעין, מה פתאום שתוותרו על זה?

חוזה שכירות
חוזה שכירות

חשוב שיהיה מי שדואג לאינטרסים שלכם

עורך דין מקרקעין הוא האדם שידאג לכם, לאינטרסים שלכם ולכך שבתום חוזה השכירות הדיירים באמת יפנו את הדירה ויחזירו לכם אותה. אם חלילה משהו יקרה במהלך הדרך, או שהדיירים יגרמו לנזק לדירה, כמובן שגם אז עורך דין מקרקעין יהיה הכתובת שלכם. למעשה כל דבר חריג, שונה או אחר הוא משהו שכדאי יהיה להתייעץ לגביו עם איש המקצוע שלכם.

הדבר הפשוט ביותר הוא להחליט שאתם תובעים את הדיירים, אבל מה הסיכוי שלכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם? והאם לא כדאי לעשות משהו אחר כדי להגיע איתם לסוג של פשרה? הרבה פעמים ניסיונו מקצועיותו של עוה"ד הם אלה שיוכלו לעזור לכם לבחור את הדרך הנכונה להתמודד עם כל סוגיה ועם כל מקרה שבו תיתקלו ולכן חשוב לקבל שירות מאדם כזה.

 

לא כל עורך דין יוכל להתאים לכם

לבחור עורך דין מקרקעין, כמו לבחור עורך דין שמגיע עם מומחיות וניסיון בכל תחום אחר, זה לא דבר כל כך פשוט. יש בישראל אינספור עורכי דין שעובדים באזורים שונים בארץ וכולם מציגים את עצמכם כאנשי מקצוע נפלאים, אז איך בכל זאת מקבלים את ההחלטה? ההמלצה שלנו היא לבדוק מה הניסיון של עוה"ד, האם יש לו מוניטין בתחום ובעיקר, האם הוא אדם שמשרה עליכם אווירה טובה? האם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו והאם אתם מרגישים שתרגישו להפקיד בידיו את ניהול הנכס שלכם מהבחינה המשפטית? שימו לב שבדרך כלל כאשר זוג בוחר בעו"ד מסוים הנטייה היא להמשיך עם אותו עו"ד לאורך שנים ולכן יש חשיבות לקבלת ההחלטה הזאת.

לאתר של עו"ד מקרקעין מירי יעקב גביש

 

אולי תאהבו גם את

פגיעת נזקי גוף_ כך יש לפעול
פגיעת נזקי גוף? כך יש לפעול

תביעות נזקי גוף נובעות מתקריות שונות, החל מפציעות עקב תאונות דרכים ועד להחלקות ונפילות קלות. ההתמצאות במורכבות של תביעות מסוג זה עשויה להיות התמודדות לא

קרא עוד »