חיפוש

מה ההבדל בין חברת שליחויות לחברת הפצה

בעולם המשלוחים והשליחויות בו אנו חיים כיום מתרחשים כמה וכמה תהליכי משלוח במקביל כל העת. בין אם מדובר במשלוחי יוקרה מאובטחים, משלוחים טרנס אטלנטיים, משלוחים לעסקים ואפילו משלוחים בפרקי זמן קצרים מאוד.

כמעט כל לקוח יכול למצוא את שירות המשלוחים שמתאים לצרכים שלו על מנת לאפשר את ההתנהלות העסקית או האישית שלו אל מול גורמים מרוחקים. ואולם ישנם שני סוגי משלוחים נפוצים במיוחד מסופקים על ידי חברות שליחויות וחברות הפצה. אך מה ההבדל בין שני סוגי החברות הללו? כל זאת במאמר הבא.

 

חברת שילוח מקצועית – מתאימה את עצמה אליכם

במרבית המקרים בהם אתם רוצים להעביר מוצרים ללקוחות שלכם או לספק את המוצרים שמכרתם באינטרנט או בחנות הפיזית, אתם נדרשים להתקשר עם חברת שליחויות. חברות שליחויות אשר פועלות בישראל מספקות ללקוחות שלהן שירותים נרחבים במיוחד, אשר כוללים שירותי בלדרות לצד שירותי חברת משלוחים דיל דליברי לדוגמא, לקהל הבין לאומי.

המטרה המרכזית של כל חברת שילוח היא לאפשר ללקוחות שלה להעביר חבילות, מעטפות והזמנות, מכל נקודה לכל נקודה, בתוך פרק הזמן הקצר ביותר ובמינימום התעסקות עם רשויות החוק והמכס. לכן חברות השילוח של ימינו מחזיקות עמילי מכס מקצועיים אשר יכולים לשחרר את הסחורה שלכם בכל מקום בעולם ולהעביר אותה עד לנקודת היעד. בכדי לשפר עוד יותר את השירות ללקוחות, חברות השילוח כיום רותמות את הטכנולוגיות הכי מתקדמות לטובת הצרכים של הלקוחות שלהן.

מלגזן
מלגזן

אתם יכולים לקבל מיקום מדויק של החבילה על ידי שימוש במספר מעקב, ולאפשר ללקוחות שלכם לדעת היכן נמצאת בדיוק החבילה שאמורה להגיע אליהם. בנוסף, חברות השילוח מאפשרות ללקוחות הקצה, לעדכן לאורך כל שלבי השילוח את שיטת המסירה המועדפת, מיקום המסירה המדויק ושעת המסירה. כך הלקוחות שלכם לא צריכים להמתין יום שלם בבית להגעת החבילה והם יכולים לבחור את המועד שמתאים להם ביותר לקבל את המוצרים שלהם.

 

הפצה קבועה לקו קבוע

לעומת השירות שמציעות חברות שילוח מקצועיות או חברת הובלות, שהוא שירות מאוד אישי, משתנה ולעיתים רבות גם יקר יותר, פועלות גם חברות ההפצה.

כל המטרה של חברות הפצה היא לא לבצע שירות ללקוחות פרטיים עסקיים. חברות הפצה המספקות שירותים לוגיסטיים מרחבים במיוחד ללקוחות קמעונאיים, לרשתות מזון ולמסעדות וחנויות מזון מהיר. במרבית המקרים ההפצה של אותן חברות הפצה מתבצעת בקווי חלוקה גבוהים במיוחד על בסיס הזמנות מוקדמות, ולעיתים אף הזמנות קבועות מראש. למשל עם הלקוחות שלכם רוצים לקבל מוצרי מזון מסוימים בכל יום בשעה 6:00 בבוקר חברת ההפצה תהיה זו שאחראית על איסוף המוצרים והעברתם לבית הלקוח בשעה הרצויה.

על פי רוב חברות הפצה מחזיקות ביצים של משאיות ומכוניות בשר גדולות, כמו גם בכמות גדולה במיוחד של נהגים מקצועיים שיכולים לנהוג על רכבים כבדים ולפרוק סחורות במהירות גבוהה יחסית. קווי הפצה המכבים שעובדים על בסיס יומיומי ומאפשרים לכל אחד ואחד מאיתנו לקבל את מוצרי הצריכה והמזון שאנו כל כך מסתמכים עליהם ישירות לחנות המכולת הקרובה או למסעדה בו אנו נאכל בערב.

החברות הללו לא מספקות שירותים לבתים פרטיים ולאנשים פרטיים כך שאין לכם כמעט ממשק איתן ברמה היומיומית, ועדיין הם אחראיות בצורה ישירה על רמת החיים המעולה בה אנו חיים כיום כמעט בכל נקודה בארץ. אם אתם רוצים לפתוח קו הפצה חדש, אתם רוצים למצוא את חברת ההפצה המיומנת ביותר שיכולה להעניק ללקוחות שלכם את סטנדרט העבודה הגבוה ביותר ולשמור על המוצרים שלכם טריים בכל יום מחדש. 

אולי תאהבו גם את

משאיות בגדלים שונים
הובלות במרכז הארץ

אתם חיים במרכז הארץ והחלטתם שהגיע הזמן לעבור דירה? המשפחה שלכם התרחבה ואתם רוצים לחיות במקום גדול יותר? אם כך, ברור מדוע יש לכם התלבטות

קרא עוד »