חיפוש

שילוח בין לאומי – מה הדרך הזולה ביותר?

בכלכלה הגלובלית של היום אין סיבה ליזמים להסתפק בקהל הלקוחות המקומי כאשר ניתן להתרחב לחו"ל ולהגדיל את ההכנסות. בחו"ל ניתן להגיע לשווקים חדשים עם ביקוש למוצרים איכותיים, ואם המוצרים שלכם אכן כאלה בעבודה נכונה ניתן להגיע להישגים מרשימים. עם אמצעי שילוח שלא היו בעבר, ייצוא לארצות הברית הפך לאפיק מועדף על יזמים. רק חשוב לשים לב לחובת דיווח מס לרשויות בארצות הברית ולתכנן את המס נכון.

 

שילוח בדואר רגיל

הדרך הקלאסית לשילוח היא באמצעות דואר רגיל, ממש כפי שאנחנו שולחים מכתבים – להכניס למעטפה, להדביק בול ולשלוח. לדרך שילוח זו יש מספר חסרונות: הראשון שבהם הוא שמדובר בדרך שילוח איטית יחסית, בעיקר כאשר מדובר בשילוח לחו"ל. החיסרון השני והמהותי אף עוד יותר, הוא העובדה ששילוח בדואר רגיל לא מאפשר מעקב אחרי החבילה מה שמגביר את הסיכוי שהיא תאבד בדרך. אבדן חבילה גם מביא להפסד של הפריט ששלחתם, כאשר תצטרכו לשלוח פריט אחר במקומו וגם פוגע במוניטין שלכם.

 

שילוח בדואר רשום

שילוח בדואר רשום היא דרך מועדפת יותר על עסקים לשילוח בין לאומי מאשר דואר רגיל, שכן מדובר בדרך אמינה יותר. באופן כללי, זמני השילוח מהירים יותר, ניתן לעקוב אחרי החבילה ובמידה של אבדן החבילה הדואר חייב לפצות אתכם. דואר ישראל מפעיל שני שירותי דואר רשום המתאימים לשילוח בין לאומי: EMS המאפשר שילוח חבילות במשקל של עד 20 ק"ג תוך כשלושה ימים, ו-Eco Post המאפשר שילוח של חבילות במשקל של עד 2 ק"ג ומסירתן תוך 5 עד 7 ימי עסקים.

 

שירות שליחים

חברות שילוח כגון FedEx, UPS ו-DHL מציעות שירות שליחים בין לאומי מהיר. שירות שליחים נחשב למהיר יותר מדואר רשום ודואר רגיל, ומגיע עד למקום המבוקש. מצד שני, מדובר בשירות היקר באופן משמעותי מדואר רשום ודואר רגיל, ולעיתים רק מחיר המשלוח יכול לעלות יותר מהמוצר עצמו.

 

בעלי הכנסה מארצות הברית? אל תשכחו לדווח על הכנסתכם

במידה וחלק מהכנסתכם מגיעה מתחומי ארצות הברית ייתכן מאוד ואתם חייבים בדיווח על הכנסתכם לרשויות המס האמריקאיות ואולי אף תשלום מס. בניגוד לישראל, חובת דיווח הכנסה בארצות הברית היא רחבה מאוד ולא חלה על תושבי ארצות הברית, אלא גם על אזרחי ארצות הברית ותושבי קבע שלא מתגוררים בשטחה וכן במשקיעים ויזמים בעלי הכנסה ישירה או עקיפה בתחומה של ארצות הברית. אי דיווח מס עלול לגרור סנקציות משמעותיות כגון קנסות לא קטנים.

 

היעזרו במשרד רו"ח לתכנון מס

משרד MasAmerica מתמחה בדיני מיסוי בארצות הברית ובישראל. כאשר עובדים מול מערכת המס בישראל ומול מערכת המס בארצות הברית בו זמנית, נדרש תכנון מס נכון כדי להבטיח שתשלמו כמה שפחות, ואף תקבלו החזר מס במידה ומגיע לכם.

שילוח בין לאומי - מה הדרך הזולה ביותר

אולי תאהבו גם את

משאיות בגדלים שונים
הובלות במרכז הארץ

אתם חיים במרכז הארץ והחלטתם שהגיע הזמן לעבור דירה? המשפחה שלכם התרחבה ואתם רוצים לחיות במקום גדול יותר? אם כך, ברור מדוע יש לכם התלבטות

קרא עוד »