חיפוש

כך הפתיעו את המפקד בצבא

מרגישים צורך להפתיע את המפקד בתשורת הוקרה ייחודית? חיילים רבים, כך הוכח, חווים למפקדיהם בצה"ל הכרת טובה אמיתית, על מסירות יוצאת דופן הכוללת היכרות מעמיקה עם כל חייל, נתינת אמון, הגנה בשדה הקרב, סיוע מנטלי ופיזי, הכוונה אישית ויחס מכבד.

רבים יכולים להעיד כי המפקד שלהם הינו האיש וההשראה להתפתחותם האישית והצבאית. מעוניינים להוקיר את המפקד בצה"ל? כך תעשו זאת, היכון, הכן… רוץ!

 

כשהדיסטנס נשבר והמפקד הופך לסחבק

לרוב, לאחר סיום הטירונות, פער המעמדות ככלי פיקודי נעלם, ובמקומו נוצרים קשרים חמים והדוקים, במהלכם יכול המפקד בעל הסבר הקשוח להתגלות כידיד אמיתי לצרה, ככתף תומכת או כאיש רוח מעורר עניין. מרגישים צורך להביע הוקרה למפקד? מעוניינים לצ'פר אותו במתנה מפתיעה? אנחנו כאן כדי להופיע עם רעיונות לחייל ה"שרוף" למתנה מנצחת למפקד, ביננו, באמת מגיע למפקד שלכם, לא כן?!

 

תיק צד נגד גניבות

אחד הפריטים שכל גבר צריך אותו הינו תיק צד איכותי, תיק צד נגד גניבות מהווה תחליף נוח ביותר לכיסים תפוחים מדי, וניתן לנשיאה בקלות. היתרון שלו הוא שבניגוד לתיק גב שממנו ניתן לכייס בקלות את הארנק של המפקד, הרי שתיק הצד נמצא בתוך שדה הראייה כל הזמן. ניתן לצרף לתיק גם מנעול עם חריטה אישית, כך שבאימון הקרוב בשטח הפתוח, אף אחד לא יוכל לגעת בתיק של המפקד.

 

מגן הוקרה עם הקדשה אישית

תתפלאו, אולם גם מפקד קשוח שמעולם לא טעם דמעות באחוזי מליחות גבוהים, יתרגש עד מאוד בקבלת מגן הוקרה בחריטה אישית. ניתן לרכוש מגיני הוקרה בצירוף ובהדפסה של סמלים צבאיים שונים, לחרוט את סמל היחידה ולהטביע משפט מהשיח הפנימי. תוכלו לבחור בין מגן מזכוכית, מעץ או בציפוי כסף, לפי התקציב שלכם.

 

תרמיל גב איכותי

אם עקבתם אחר המפקד וגיליתם שהקיטבג שלו כבר מהוה ומחורר מרוב שימוש, זה הזמן להעניק מתנה שימושית ותכליתית ביותר. תוכלו לבחור תיק של מותג יוקרתי ולשלב בחזיתו הדפס עם סמל היחידה או לוגו של פעילות משותפת, ניתן גם לשלב משפט שנון או כל מסר אחד ייחודי, חשוב לבחור בתיק עם יכולת הכלה גבוהה ליתר נוחות.

 

ערכת פלאסק חרוטה

תוכלו להפתיע את המפקד עם סט פלאסק יוקרתי הכולל פלאסק בכמה גדלים בצירוף של עט איכותי בעיצוב דומה ומשפך. ניתן גם לחרוט הקדשה מרגשת ולהגיש את המתת בעיתוי הנכון. רק וודאו שהשימוש בפלאסק אינו מותיר טעם לוואי.

 

סוף מתנה במחשבה תחילה

לפני שאתם מחליטים סופית על מתנה למפקד, חשוב שתשאלו את עצמכם בכנות, מה יגרום למפקד שלכם לשמחה או להתרגשות, רק כאשר תדעו לענות על הקושיה הזו, תוכלו להיות בטוחים שהמתנה שלכם תשיג את יעדה.

מתנה מנצחת

 

אולי תאהבו גם את