חיפוש

5 רעיונות יצירתיים למתנה למפקד בצבא

 הרבה פעמים בתום הטירונות, הפער שבין התפקידים בצבא נעלם וכולם הופכים לחברים. הדיסטנס מוחלף בקשרים הדוקים וחמים שנוצרים בין חיילים מפלוגות שונות, ובעיקר בין מפקדים לחייליהם. לאורך הטירונות או תקופת השירות שלכם, יוצא פעמים רבות לחוות את המפקד כמעין חבר סמכותי, אך פתאום מתגלה ידיד אמיתי, כתף תומכת ואדם מעניין. אם הגיע זמנכם להוקיר תודה  למפקד, הנה מספר רעיונות למתנות מיוחדות.

 

רמקול עמיד למקלחת

מכירים מפקדים שאוהבים לשמוע מוזיקה? להשתמש ברפרנסים של שירים כשהם נותנים לכם נאומים? או בכלל? כאלו שמדברים על להקה אהובה או הופעות בהן הם היו? בצבא, אין זמן רב שבו אפשר להתפנק ולהתרפק על צלילי המוזיקה הנעימים. הזמן היחיד הפרטי שחווים הוא במקלחת … לכן, כשמדובר באדם חובב מוזיקה, רמקול עמיד למקלחת יהיה מתנה מצוינת. חמש הדקות הפנויות ביום יהפכו ברגע למהנות יותר.

 

כרית עיסוי מפנקת

כשאתם מחפשים מתנות למפקד, חשבו על התקופה בה הוא חי. אם נודה באמת, בצבא אנחנו חווים אינטנסיביות, לחץ ועמידה בזמנים בצורה הכי משמעותית. אפשר למצוא היום כריות עיסוי איכותיות במחירים מוזלים. זו מתנה שכל אחד יאהב לקבל כיוון שמדובר במתנה שהיא מפנקת ושימושית. מתנה מפנקת היא כזו שהאדם לא בהכרח היה קונה לעצמו, אך היה שמח לקבל מאחרים. ישנן גם כריות ניידות, שמשחררות לחצים ומסייעות בנסיעות ארוכות ויכולות להתייצב בחדר בבסיס. כל מפקד ישמח לחזור למיטה שיש בה כרית עיסוי.

 

ערכות/ גאדג'טים מלווים בחריטה

חריטת שם, הקדשה, ברכה או אפילו בדיחה, תהפוך כל מתנה לאישית ולכזו שתעלה חיוך על פני המקבל בכל פעם שיביט בה. כשאתם בוחרים מתנה למישהו, אתם רוצים לתת נופך אישי שיהפוך את המתנה מגנרית לייחודית עבור אותו אדם. אפשר לבצע חריטה כמעט על כל מתנה שתרצו, כשהיתרון, הוא שניתן לקנות מתנה במחיר הוגן, ועם חריטה להפוך אותה ליקרת ערך.

 

מתנה למשרד

כשמדובר במפקד אשר עובד על בסיס יומי במשרד, הבחירה הופכת למעט קלה יותר. זאת עקב העובדה שישנן חנויות גאדג'טים רבות שמציעות מגוון מתנות שוות, גדולות וקטנות, זולות ויקרות. אפשר למצוא כוס מקציפה לאלו ששותים קפה בכמות מרובה, ואפשר למצוא משחקי מנהלים מגנטיים, חגורות עיסוי לכיסא המשרדי, מעמד לקפסולות קפה ועוד. אם תחפשו מספיק ברחבי האינטרנט, תגלו גם עמדות משרדיות שלמות שמשלבות סטנדים לאחסון ציוד, לצד מטענים שולחניים אלחוטיים ומנורות, במחירים ממש מוזלים. המבחר הוא באמת גדול, נסו לחפש אחר מתנה שתדבר בצורה אישית למפקד, אולי משהו ששמעתם שחסר לו או ששמעתם מחבר שהוא יאהב, וכך תהפכו את המתנה למיוחדת.

 

מוצרים נגד גניבות

תקופת הצבא היא גם התקופה הכי מתישה שתזכרו כנראה. נרדמים ברכבת, על כיסאות, על הרצפה ולפעמים אפילו בעמידה. לכן, מתנה שימושית ופרקטית למפקד יכולה להיות מוצרים נגד גניבות כמו למשל ארנקים עם נעילה ייחודית, תיקים נגד גניבות, ספר שהוא כספת וכו'.

 

לסיכום

ישנן מתנות רבות שיכולים להעניק למפקד בצבא – צריך רק להקדיש מעט מחשבה ולהתאים את המתנה לאישיות של המפקד ולאורח החיים שלו.

מערכת שמע

 

אולי תאהבו גם את

מתנה מנצחת
כך הפתיעו את המפקד בצבא

מרגישים צורך להפתיע את המפקד בתשורת הוקרה ייחודית? חיילים רבים, כך הוכח, חווים למפקדיהם בצה"ל הכרת טובה אמיתית, על מסירות יוצאת דופן הכוללת היכרות מעמיקה

קרא עוד »