חיפוש

לחשוב מחוץ לקופסא במירוץ העכברים

אם יש לכם מנוי למפעל הפיס, אבל אתם עדיין עובדים קשה, אם יש לכם משכורת טובה, אבל אתם לא רואים את הילדים כי אתם כל הזמן בעבודה, אם אתם מתפללים כל יום שתקבלו ירושה מאיזה דוד שלא ידעתם על קיומו, אתם בטח תשמחו לדעת שכנראה יש לכם כסף שאתם לא יודעים על קיומו, אבל יש דרך להגיע אליו.

 

מה זה כספים אבודים?

 

חיכו אתכם שכדי להרוויח צריך לעבוד קשה. זה נכון רוב הזמן, אלא שיש בחיים גם הפתעות טובות יש סיכוי מאוד טוב, שיש לכם כסף, שרשום על שמכם, ייתכן אפילו סכום גדול, שמחכה לכם באיזשהו מקום.

נשמע כמו פנטזיה? זו לא פנטזיה.

משרד האוצר מצהיר כי לרוב אזרחי ישראל יש כספים אבודים, שמורים אצל גופים פיננסיים שונים, אשר רק מחכים לבעליהם החוקיים שיגיעו לקחת אותם.

כספים אבודים יכולים להיות כספי פנסיה שהמעסיקים השונים שלכם הפקידו עבורכם, אבל אתם לא יודעים לאיזו חברת ביטוח.

זה יכול להיות חשבון בנק ישן, שנשאר בו כסף, אבל אתם שכחתם ממנו.

זו יכולה להיות קופת גמל או חיסכון שסבא וסבתא פתחו לכם לפני שנים, אבל אף אחד לא זוכר באיזה בנק זה נמצא והרשימה עוד ארוכה.

 

הדרך לאיתור הכספים הללו

 

עד לפני כמה שנים, איתור הכספים הללו היה בלתי אפשרי כמעט. כדי לברר אם יש לכם כספים אבודים, הייתם צריכים לפנות באופן אישי לכל אחד מהבנקים, חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל, לספק להם פרטי זיהוי ומידע נוסף, כדי לבדוק אם יש בחזקתם כסף ששייך לכם.

למותר לציין כי חלק מהגופים הללו לא טרחו לעשות לכם חיים קלים, אלא הקשו על הבירור והסתירו מידע.

כיום, כדי לאתר כספים אבודים, אפשר פשוט להיכנס לאחד ממנועי החיפוש של משרד האוצר, המאפשרים לכם בלחיצת כפתור לקבל מידע רב אודות כספים אבודים שלכם, כמו גם על כפל ביטוחים, בכל הגופים הפיננסיים בארץ.

 

נשמע נהדר וזה אכן מבורך וחשוב, אלא שהמידע המתקבל במנועי החיפוש הללו אינו תמיד מלא. יש לערוך כמה חיפושים כדי לאתר את כל המידע הקיים במנועי החיפוש השונים ולבסוף – יש לא מעט אנשים שחוששים להתמודד עם החיפוש האינטרנטי מתוך חוסר גישה לטכנולוגיה ולכן לא מבצעים את החיפוש כלל.

 

בשורה התחתונה – יש למי לפנות

 

למרות הקשיים בדרך לכסף שלכם, אתם לא צריכים לוותר. למעשה, ניתן לפנות לחברות ביטוח, המתמחות באיתור כספים אבודים ולתת להם לבצע את החיפוש עבורכם. חברות אלה נהנות מגישה מלאה למאגרי מידע נרחבים, מסוגלות לאתר לכם כספים אבודים שלא מופיעים במנועי החיפוש ואף לסייע לכם להעביר את הכסף לחשבון הבנק שלכם, או לקופת חיסכון אחרת לבחירתכם.

רוצים לקבל את הכסף שלכם? לאיתור כספים אבודים לחצו כאן.

לחשוב מחוץ לקופסא במירוץ העכברים

אולי תאהבו גם את