חיפוש

תיקון בבית למתחילים – 3 דברים קלים לתיקון

רבים מאיתנו נעזרים באיש מקצוע כאשר אנו צריכים לתקן דברים בבית, אך ישנם תיקונים קלים  ופשוטים שניתן לתקן לבד. קבלו 3 משימות קלות בתיקון בבית.

 

גם אתה ואת יכולים לבצע תיקונים בבית

כאשר המקרר או המזגן מפסיקים לעבוד, התריס נשבר או ישנן בעיות בחשמל, אנו נאלצים להיעזר באיש מקצוע או שיפוצניק על מנת לתקן את התקלות. אך ישנם לא מעט תיקונים אותם ניתן לבצע לבד ללא כלים מיוחדים או התמחות. כך תוכלו לתחזק את הבית שלכם בקלות ולחסוך עלויות של אדם מקצועי ומוסמך. יש בהחלט דברים שניתן לתקן לבד.

 

1 – כיצד תטפלו בסתימת הכיור לבד?

יש לכם סתימה בכיור? נפל לכם חפץ יקר לתוכו? רוב הסיכויים שהסיפון מתחתיו נסתם או שהחפץ נמצא בתוכו. אין צורך להזמין אינסטלטור. כל שעליכם לעשות הוא לגשת לכיור ולוודא שלחצן הפקק פתוח כיוון שלעיתים הוא נותר סגור. לאחר מכן קחו מוט מתכתי ארוך כמו אנטנה והכניסו לכל חור וחור כדי לוודא שהסתימה אינה באזור הזה. משם יורד צינור לתוך סיפון הנמצא מתחת לכיור. העמידו דלי מתחת לסיפון וסמרטוט ריצפה.

לאחר שפיניתם את הארון פתחו את הסיפון בסיבוב כנגד השעון כאשר היד השנייה תומכת בו מלמעלה והדלי נמצא ממש מתחתיו. עלולים לצאת הרבה מים ולכן ישנה חשיבות לדלי. היזהרו לא לאבד את הגומייה שבתוך הסיפון במידה והיא יוצאת. הכניסו שוב את המוט המתכתי לתוך הצינור שבתוך הסיפון בתנועה סיבובית ולבסוף בצורה אנכית לתוך הצינור. כך כל מה שסותם את הכיור יצא ממנו. במידה והסתימה ממשיכה יש להיעזר באינסטלטור לצורך בדיקה של הצינור אליו מחובר הסיפון כי ייתכן והסתימה בהמשך שלו.

 

2 – כיצד מחליפים את הצילינדר?

מתקשים לנעול ולפתוח את דלת הכניסה? המנגנון נשבר או נתקע? תוכלו בפשטות להחליף את הצילינדר לבד. מבריגים החוצה עם מברג את הברגים של המנעול. לאחר מכן מוציאים את הבורג האמצעי שנמצא בצד הפנימי של המנגנון בדלת. מכניסים את המפתח למנעול ומשחקים איתו כשיד אחת דוחפת את הצילינדר מהצד השני וכך הוא נשלף החוצה בקלות. לפני שמכניסים את הצילינדר החדש מסובבים את המפתח שלו כדי שהלשונית שלו תתיישר. מכניסים במקום הצילינדר שהוצאנו ומבריגים חזרה את הבורג האמצעי של המנגנון והברגים של המנעול.

 

3 – כיצד מתקנים קירות גבס?

תליתם תמונה במקום אחר בבית ונשאר לכם חור? יש סדק בקיר? תוכלו לטפל בכך באופן עצמאי. מחליקים עם שפכטל את אזור החורים ומכינים עיסה מגבס ומים. את המים מוזגים בהדרגה ומערבבים עד לקבלת עיסה אחידה. מורחים את החומר בעזרת השפכטל באזור החורים ואפילו אין צורך למלא אותם עד הסוף. לאחר כשעתיים החומר יתייבש ויהפוך לבן. משייפים אותו עם נייר שיוף עדין וצובעים.

שיפוצניק

אולי תאהבו גם את