חיפוש

איך מעבירים קניות מאיקאה הביתה?

בשנים האחרונות רבים מאתנו אוהבים לקנות מאיקאה אינספור חפצים שונים ורהיטים לבית, למשרד ולחללים אחרים. מה שכן, ואפילו אם אתם אוהבים לבנות ולהרכיב הכול לבד, ברור מדוע אתם בדילמה לגבי השאלה כיצד להעביר את כל הקניות הביתה. מתלבטים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

למה הובלה לבד לא באה בחשבון?

אפילו אם אתם אנשים צעירים, סטודנטים, ואפילו אם אתם רוצים לעשות כל מה שתוכלו כדי לחסוך כסף על נושא ההובלה, כדאי שתבינו: לסחוב לבד את החפצים מאיקאה זה מורכב. בדרך כלל כל הרהיטים שאנחנו קונים באיקאה שוקלים הרבה מאוד, תופסים מקום ולכן ברור מדוע ברכב משפחתי רגיל יהיה קשה להכניס אותם. לעומת זאת, אם תפנו אל חברת הובלות ותבקשו ממנה עזרה, תוכלו ליהנות מהובלה מהירה ובלי מאמץ.

 

מהם היתרונות של הזמנת חברת הובלות פרטית?

עד היום הייתם בטוחים שתוכלו להשתמש רק בהובלות שחברת איקאה עצמה מציעה? אם כך, ברור מדוע תופתעו לגלות שיש גם אופציה אחרת. למעשה, אם תפנו אל חברת הובלות טובה, כמו זו שמחכה לכם בלינק: https://sopick.co.il, תוכלו ליהנות משירות מעל ומעבר. במקום לשלם הון עתק לחברת איקאה של השירות שהיא מציעה, תוכלו להזמין חברת הובלות שתחכה לכם ביום הקניה בפתח החנות. בצורה כזאת, ישירות מהחנות יובילו לכם את הרהיטים לבית החדש ואין ספק שזה יהיה נוח במיוחד.

 

איך בוחרים חברת הובלות טובה?

עשיתם חיפוש קצר וראיתם שהרבה חברות מציעות שירותי הובלה ברחבי הארץ? אתם מתלבטים מאיזו חברה להזמין את השירות הדרוש לכם? אנחנו ממליצים לכם לבדוק תחילה:

 

  1. האם מדובר על חברת הובלות שיכולה לתת לכם שירותי הובלה מאיקאה הביתה?
  2. האם זו חברה שיש לגביה המלצות רבות ברחבי הרשת?
  3. האם זו חברה שידועה בעמידה בלוחות הזמנים?

 

העניין הוא שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם מבצעים קניה ומחכים שעות ארוכות בפתח החנות. לכן חשוב להזמין את שירותי ההובלה רק מחברה שתמיד תגיע בזמן, כי זה מה שישנה מבחינתכם את החוויה.

 

בדקו כמה אתם עומדים לשלם

לבסוף, סביר להניח שאתם בוחרים לקנות באיקאה, בין היתר, כדי לחסוך כסף על הרכישה. זה ידועה שהרבה פעמים הרהיטים שקונים באיקאה, שצריך להרכיב בצורה עצמאית, הרבה יותר זולים מאשר רכישת רהיטים במקומות אחרים. לכן ברור מדוע לא תרצו לשלם סכומים מאוד גבוהים על ההובלה עצמה, וזו הסיבה שבגללה כדאי לבדוק גם את הנושא הזה. אם תוכלו להזמין היום את שירותיה של חברת הובלות טובה שלא תדרוש מכם מחירים מופקעים, זה כדאי. בררו את העניין לעומק, צרו קשר עם מספר חברות שנראות לכם מתאימות וכך תוכלו להבטיח שאתם מקבלים הצעת מחיר שתוכלו לעמוד בה בלי כל קושי, אז למה אתם מחכים?

 

איקאה

אולי תאהבו גם את