חיפוש

בחירת קונסולה מעוצבת שתתאים בדיוק לצרכים שלכם

אם בשעה טובה נכנסתם לדירה חדשה או בית פרטי חדש ועתה אתם בלב המלאכה הסבוכה של עיצוב ואבזור משכנכם החדש, ודאי יצא לכם לשמוע על קונסלות לבית. אם אתם לא בטוחים איזה קונסולה תענה על הצרכים האישיים שלכם וכיצד לגשת למשימה של בחירת קונסולה מתאימה לכם ולצרכים שלכם, הכתבה הבאה תשפוך אור על הדברים.

 

מהן למעשה קונסולות?

קונסלה היא פריט ריהוט אשר ניתן לתאר כמעין הכלאה בין שידה לדלפק אשר נהוג להציב בכניסה לחלל המגורים. קונסלה טובה אשר נבחרה בקפידה תוך כדי התחשבות בצרכים השונים של בני הבית עשויה לשפר לכם ולבני ביתכם את איכות החיים בצורה ניכרת.

 

למה קונסולות משמשות?

קונסולה טובה עונה על מספר פונקציות, ראשית כל, מדובר בפריט עיצובי אשר נותן את הטון העיצובי לכלל חלקי הבית. כיוון שלרוב מדובר ברהיט הראשון אשר נתקלים בו בעת כניסה לבית, קיימת חשיבות לא מבוטלת לבחירה של קונסולה אשר תשקף את הטעם והסגנון העיצובי שלכם.

נוסף לכך עונה הקונסולה על צרכים פרגמטיים יותר. בקונסולה ניתן לאחסן את כל אותם הפריטים החיוניים שיש להצטייד בהם לפני כל יציאה מהבית. פריטים כגון מפתחות לבית, מפתחות לרכב ארנק, אשר משמשים אותנו לאורך כל השנה, ואף פריטים עונתיים כדוגמת משקפי שמש, כובע רחב שוליים, כובע צמר צעיף, קרם הגנה וכדומה.

בפינת הקונסולה ניתן לשלב מראה אשר תאפשר לנו להעיף מבט אחרון בהופעה שלנו בטרם נצא לדרכנו, ומתלים על מנת לתלות את כל הפריטים השימושיים שנרצה זמינים לפני כל יציאה.

נוסף לכך, בעת החזרה מהבית, הקונסולה יכולה לשמש מקום נוח לאחסון ראשוני של כל הציוד שהבאנו איתנו הביתה. דברים אלו יכולים לכלול דברי דואר שקיבלנו או שקיות כבדות של קניות.

 

כיצד לבחור קונסולה מתאימה

כדי לבחור קונסלה מתאימה לבית יש להתחשב במספר פרמטרים:

  1. גודל השטח העומד לרשותנו – ניתן למצוא קונסולות במגוון רחב של גדלים וצורות ובאופן טבעי, יש למצוא איזון נכון בין הגודל של החלל שלנו לגודל הקונסולה אש נכניס אליו.
  2. פונקציות וצרכים עיקריים – לכל אחד ואחת מאיתנו יש צרכים אחרים וסדר עדיפויות שונה. כל למשל במשקי בית מסוימים אחסון מסודר של דברי דואר הינו הדבר החשוב ביותר, אצל אחרים, האפשרות לשלב מראה גדולה ונוחה באזור הקונסולה יהוו שיקול משמעותי הרבה יותר.
  3. סגנון עיצובי – כאמור, הקונסולה הוא הפריט הראשון שרואים בני הבית והאורחים שנכנסים אליו. מסיבה זאת חשוב לקחת זמן ולהחליט מהו הסגנון העיצובי המועדף עליכם על מנת שתוכלו לבחור את הקונסולה המתאימה ביותר לביתכם.

 

אם אתם מחפשים קונסולות מעוצבות לבית, היכנסו לחנות המקוונת של הבית של עידה על מנת להתרשם משלל קונסולות כניסה לבית בעיצובים מרהיבים ומחירים משתלמים.

 

קונסולה מעוצבת

אולי תאהבו גם את