חיפוש

למה רשת צל זה הפתרון המושלם להצללה לגג?

ייתכן שכבר פגשתם בהן לא מעט פעמים במקומות כמו גינות ציבוריות וחצרים, בתור מחסה שמספק הצללה והגנה מפני השמש באופן

המאפשר פעילות חוץ גם בשעות בהן קרינת השמש חזקה במיוחד.

רשתות צל ידועות כאלמנט שמספק הצללה גם במוסדות שונים כמו בתי ספר.

עם הזמן הן הפכו לפתרונות הצללה גם לאירועים שמתקיימים בחוץ וגם בגגות בתור אופציה אידיאלית למחסה מפני השמש.

 

למה רשת צל זה הפתרון המושלם להצללה לגג?

רשת צל זה הפתרון המושלם להצללה לגג מכיוון שהיא מסננת קרינה של שמש, ומספקת הגנה מקסימלית וכל זה רק ב13 ש״ח למ״ר, זאת אומרת שהן ממש לא יקרות. תוכלו לראות דוגמאות של רשתות צל באתר הזה https://www.tranquilo.co.il

הנה כמה תכונות חשובות שעונות על השאלה למה רשת צל זה הפתרון המושלם להצללה לגג:

 

מתאימה לכל צורך

אפשרויות השימוש ברשתות צל מתאימות לכל צורך, גינות ציבוריות, חצרים וגם גגות. לרשתות צל יש יכולת להצליל שטחים גדולים וקטנים כאחד, אפשר להזמין אותן בגדלים ובצבעים שונים בהתאם לדרישות שלכם.

 

משתלמת גם מבחינת מחיר

אם הדילמה שלכם לגבי מציאת פתרונות הצללה קשורה למחירים הגבוהים של רוב הפתרונות, תשמחו לדעת שרשתות צל מוצעות במחירים נמוכים יחסית לפתרונות אחרים, ולכן היא משתלמת גם מבחינת מחיר.

 

ניתנות להתקנה גם באופן עצמאי

רשתות צל לא מסובכות להתקנה כלל וכלל, וניתן לעשות זאת באופן עצמאי לחלוטין, ופשוט לפרוס את הרשת ולתלות אותה מעל השטח אותו רוצים להצליל.

הן בדרך כלל כוללות בתוכן מוטות תמיכה וחבלים, כך שאפשר גם לקשור אותה לווים מותקנים בקירות וגם לחבר בעזרת המוטות. אפשר גם להיעזר במדריכים שונים באינטרנט שמסבירים באופן מפורט וברור איך לעשות זאת בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

 

אפשר לשלוט באחוזי ההצללה

אחוזי ההצללה של רשתות צל נעים בין 30%-95% ואפשר לשלוט בהם על ידי בחירת הצבע שכן מעלה את רמת הצל ככל שהוא כהה יותר או על ידי הוספה של שכבת רשת שנייה.

 

מוסיפות לאסתטיקה ולעיצוב

רשתות צל מגיעות לחנויות במגוון רחב של צורות, גדלים וצבעים כך שאפשר להפוך את האלמנט הזה לא רק למחסה מפני השמש, אלא גם לאלמנט שמוסיף גם לפן העיצובי ומשדרג את תפאורת המקום.

 

רשת צל – פתרון אידיאלי למחסה בגג

רשתות צל הן זולות במיוחד ומספקות פתרון הצללה לגג שמספק הגנה מהשמש באופן מושלם. היתרון הגדול הוא שאפשר להזמין אותה בהתאמה אישית לפי המידות והצבעים שאתם צריכים כדי שתוכלו להצליל גם אזורי שטח גדולים כמו הגינה שלכם בבית או הגג.

יש לה הרבה יתרונות כמו הקלות שבה אפשר להתקין אותה גם באופן עצמאי, ללא כל עזרה מאיש מקצוע לכאלו שאוהבים לעשות את הדברים בעצמם.

מגן משמש

 

אולי תאהבו גם את