חיפוש

למה רשת צל זה הפתרון המושלם להצללה לגג?

עבור רבים, הגג של הבית או של הבניין בו הם גרים, משמש גם כמרפסת או חצר.

לא מעט ישראלים משתמשים בגג שלהם לישיבה באוויר הפתוח, שמים מערכות ישיבה נוחות, מנגל ואף עורכים מסיבות.

הבעיה העיקרית בשימוש בגג היא החשיפה המרובה לשמש.

כדי להנות באופן מקסימלי מהגג שלכם, עליכן למצוא דרך להגן עליו מהשמש הקופחת ולנו יש פתרון מושלם בשביל זה.

 

על גג העולם

כדי שבאמת תוכלו לנצל את הגג שלכם לכל מטרה בכל שעות היום, אתם חייבים למצוא פתרונות הצללה עבור הגג. כאשר תהיה לכם הגנה מהשמש, תוכלו לעלות לגג גם בשעות הבוקר, לשתות קפה ולפתוח את היום באוויר הפתוח. הפתרון המושלם להצללה לגג הוא לשים רשת צל – ואנחנו מיד נסביר למה. אבל לפני זה, כבר עכשיו נמליץ לכם ללחוץ כאן בסוף הכתבה, כי אנחנו פשוט בטוחים שתשתכנעו – www.tranquilo.co.il.

 

גודל בהתאמה אישית

היתרון הראשון שעליו נדבר, הוא גודל הרשת. רשתות צל מחברות איכותיות וטובות, מגיעות בדרך כלל בהזמנה אישית. לכן, לא משנה באיזה גודל הגג שלכם ולא משנה אם אתם רוצים לשים רשת על כל הגג או רק על חלק ממנו, תוכלו לבקש שיכינו לכם את הרשת בדיוק לפי אמות המידה המתאימות לכם.

 

עמידות לנזקים שונים

רשת הצל מגיעה בדרך כלל עם הבטחה לעמידות בתנאי מזג אוויר קשים, עמידות בתנאי חום גבוהים, עמידות לשריפות והגנה מפני קרני uv המזיקות לעורנו ולבריאותנו, כך שתוכלו לסמוך על הרשת גם בימי הקיץ החמים.

 

עיצוב לגג

יתרון נוסף בבחירת הפתרון של רשת צל לגג הוא שרשתות צל מגיעות בצבעים ועיצובים שונים. תוכלו להוסיף צבע וחיים לגג שלכם בהתאם לעיצוב שלו בעזרת הרשת.

 

ניידות

בניגוד לפרגולות ופתרונות הצללה קבועים, את רשת הצל תוכלו לקפל ולהכניס למחסן בימי החורף או בכל תקופה אחרת שתרצו.

 

לא צריך היתרים

ברוב המקומות כאשר מקימים רשת צל על הגג, אין צורך בקבלת היתרים מיוחדים מהעירייה או מהמועצה המקומית, לעומת פרגולות לדוגמא, שעבורם נדרשים לעבור מסכת פרוצדורות כדי לקבל היתר לבנייה על הגג.

 

להשתמש במה שיש

ברשתות צל, ניתן להשתמש באמצעות קירות תומכים שנמצאים בסביבה, וכך לנצל את הקיים ולא להוסיף עמודים מיותרים שיפריעו למרחב הפתוח. כמובן שזה תלוי באזור בו תרצו להתקין את הרשת, אך במידה וזה יתאפשר, מדובר ביתרון גדול.

 

מחיר

כמובן שגם במחיר, משתלם יותר לקנות רשת הצללה איכותית, מאשר לבנות פרגולה למשל. טווחי המחירים של רשתות הצל השונות נמוכים מאוד ונעים בין 30-300 שקל למטר.

 

הצל שלי ואני

מי שרוצה להנות מהגג שלו כל רגע ביום גם כשיש שמש קופחת וחמה בשמים צריך למצוא פתרון הצללה, וכמו שדיברנו רבות, הפתרון המושלם ביותר הוא פשוט לקנות רשת צל.

 

אולי תאהבו גם את