חיפוש

אמן חושים לנשפים במרכז

נשפים הם אירועי השיא בסיום 12 שנות לימוד. כל ההתרגשות של סוף הלימודים, ההתרגשות של היציאה "לאזרחות" ורגע לפני הגיוס מתרכזים למסיבה אחת גדולה ומיוחדת – הנשף. חליפות ושמלות יפות, הרבה התרגשות וערב אחד – הציפייה לנשף היא גדולה, וכך גם האירוע צריך להיות – מושקע, כייפי ובלתי נשכח. תכנון הנשף כבלתי נשכח ושונה מכל נשף אחר באזור הוא לא פשוט, אך הוא מתבסס בעיקר על דבר אחד – אטרקציה מרכזית מקורית וייחודית. ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל המידע על האטרקציה הכי חמה היום – אמן חושים.

 

אמן חושים לנשפים במרכז – הדרך לנשף בלתי נשכח

מופע אמן חושים בנשף הוא ההבדל מנשף כיף לנשף מיוחד ובלתי נשכח. במאמר הבא, תוכלו לקרוא את כל מה שחשוב לדעת על מופע אמן חושים – האטרקציה המושלמת לנשף במרכז.

 

מהו מופע אמן חושים?

אמן החושים, או בשמות האחרים בהם הוא מוכר- אמן על-חושי, מנטליסט ועוד שלל כינויים ושמות, שולט בכל הקשור בתופעות על-טבעיות- שליטה וקריאת מחשבות, שליטה בחפצים ללא מגע, חיזוי עתידות ועוד.

אמן החושים משתמש בטכניקות ידועות ומוכרות- פסיכולוגיה, סוגסטיה, NLP וזריזות ידיים. אמן החושים מתמחה בהופעה מול קהל. המופע הוא כמקשה אחת – מופע הכולל בתוכו קסמים, אך גם קטעי בידור והומור, שיתוף אקטיבי של הקהל ויצירת אווירה קסומה אחת ומיוחדת.

אמן החושים שולט בעולם הטלפתיה- החל מקריאת מחשבות, גילוי שמות, השפעה על הדמיון ועל תחושות, חיזוי עתידות ודברים שעוד לא קרו, אמן חושים בחגיגות בת המצווה שלכם ידהים את הקהל בידע על תהליך המחשבה והמוח האנושי. בנוסף, אמן החושים מבצע קסמי קלוז אפ- קסמים המתרחשים מתחת לאף המשתתפים.

 

מופע אמן חושים – האטרקציה המושלמת לנשף

האטרקציה המושלמת לנשף צריכה להיות כזו שעונה על מספר קריטריונים. הראשון – היא צריכה להיות מתאימה למשתתפים – מסיימי יב' שנמצאים באחד הערבים המרגשים בתקופה.

מופע אמן החושים עונה בדיוק על צורך זה – הוא מרתק, מעניין ומיוחד, ואף משלב בתוכו קטעי הומור, כך שהאווירה הנוצרת היא קלילה וחיובית. שנית, האטרקציה צריכה להיות ייחודית. בר אקטיבי, חיות פרווה גדולות ואף רקדניות ברזילאיות מוכרים בתחום הנשפים. רוצים נשף ייחודי? אמן חושים זו התשובה.

 

איך בוחרים אמן חושים לנשפים במרכז?

אמן החושים המושלם עבורכם נדרש, תחילה, להיות בעל ניסיון באירועים דומים. אמן חושים שעשה מופעים מול מסיימי יב' או באירועים פרטיים ידע איך להתאים את המופע באופן מדויק ולהפעיל את הקהל. לאמן חושים בעל הניסיון שאתם צריכים בדיוק, היכנסו לאתר https://www.yaron-mind.co.il.

שנית, אמן החושים שאתם מחפשים צריך לדעת להופיע בצורה מדהימה מול קהל. הלהבת הקהל, השגת שיתוף הפעולה ויצירת סקרנות ועניין הוא משימה לא פשוטה, אך אמן החושים המתאים יידע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

אמן חושים עם קלף

אולי תאהבו גם את

קוסם מבצע טריקים
האם קוסם מתאים לכל אירוע?

כולנו זוכרים את מופעי הקסם שחזינו בהם בילדות כאשר התארחנו בימי הולדת ואירועים של חברים או קרובי משפחה. המבט הנוצץ בעיניים כשהקסם מתגלה, הפנים המשתאות

קרא עוד »