חיפוש

4 דרכים לחגיגת יום הולדת מושלמת

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת ולא שגרתית לחגוג יומולדת לאדם אהוב – המשיכו לקרוא כדי לקבל רעיונות שבטח לא חשבתם עליהם או שחשבתם עליהם, אבל לא ידעתם שאפשר לשדרג אותם.

 

מסעדה

חגיגת מסיבת יומולדת במסעדה אולי נחשבת לבנאלית, אבל אם מדובר במסיבת הפתעה שכוללת את כל החברים של בעל השמחה – זה שום דבר מלבד שגרתי.

עם זאת, עליכם להבטיח שאתם מזמינים מקום מראש למספר האורחים הצפוי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פנייה למקומות כמו מסעדות לאירועים בתל אביב, בחיפה או בכל מקום אחר שבו נערכת המסיבה.

כמובן שמומלץ לשלב את מסיבת ההפתעה עם יום כיף בעיר הגדולה (לכן תל אביב היא בחירה מצוינת), כאשר ההגעה למסעדה היא האלמנט האחרון שבשרשרת הפינוקים: ספא, הופעה טובה או תערוכה במוזיאון.

 

כרטיס טיסה

גם נסיעה לחו"ל בעידן טיסות השכר והחסך (לואו-קוסט) נחשב לעניין של מה בכך, אבל גם כאן אפשר לשדרג.

הדרך הבסיסית היא לתת את כרטיס הטיסה בצורה מיוחדת, למשל בתוך כוס שתייה במהלך מסיבת ההפתעה שתערכו במסעדה (ראו סעיף קודם).

עם זאת גם כאן נדרש תכנון מוקדם, למשל מדובר בטיסה במסגרת מבצע של הדקה ה-90 ואתם מתגוררים הרחק מנתב"ג – כדאי שתזמינו מונית לבן גוריון כי להבטיח שתגיעו לטיסה במועד.

אמנם טיסות נוטות להתעכב ואפשר להגיע לנתב"ג גם בדרכים אחרות (רכבת למשל), אבל אנחנו ממליצים שלא לקחת סיכונים מיותרים.

 

קריוקי

גם תחום הקריוקי הפך לנפוץ שלא לומר מאוס אבל גם אותו אפשר לעדכן. למשל, אפשר לרכוש ערכת קריוקי ביתית כמתנת יומולדת ולהזמין את כל החברים למסיבה אצלכם בבית (אפשר גם מסיבת הפתעה).

עם זאת, אם אתם רוצים שמסיבת היום הולדת תהיה בלתי נשכחת יש לנו רעיון – הזמינו לקריוקי שלכם את הזמר האהוב על חתן/כלת יום ההולדת. כמובן שלכך נדרש תיאום רב, אבל ההבעה על הפנים תהיה שווה הכל J

 

שיט

גם אם בעל השמחה הוא עכבר יבשה ידוע – אנחנו לא מכירים מישהו שמתנגד לשיט תענוגות בסגנון ספינת האהבה. אנחנו לא מדברים על קרוז בים התיכון (כולם כבר עשו את זה מתישהו), אלא על משהו אחר.

כיום אפשר לשכור יאכטה עם סקיפר וליהנות מיום שלם על המים כולל ארוחת בוקר/צהרים/ערב ופינוקים נוספים.

אנחנו בטוחים שהוא/היא יתאהבו ברעיון ולכן אנחנו ממליצים לכלול בחגיגה אלמנט נוסף – שובר לקורס סקיפרים שיבטיח שבפעם הבאה תיהנו עוד יותר.

רק שימו לב לדבר אחד – אם אהוב/ת ליבכם סובל ממחלת ים או מבחילות בנסיעות, כנראה שהמתנה הזו לא תתאים לו ותאלצו להסתפק באחת האופציות הקודמות.

למידע נוסף: https://mamy-le.co.il.

 

מסעדת שף
מסעדת שף

אולי תאהבו גם את

קוסם מבצע טריקים
האם קוסם מתאים לכל אירוע?

כולנו זוכרים את מופעי הקסם שחזינו בהם בילדות כאשר התארחנו בימי הולדת ואירועים של חברים או קרובי משפחה. המבט הנוצץ בעיניים כשהקסם מתגלה, הפנים המשתאות

קרא עוד »
אמן חושים לנשפים במרכז

נשפים הם אירועי השיא בסיום 12 שנות לימוד. כל ההתרגשות של סוף הלימודים, ההתרגשות של היציאה "לאזרחות" ורגע לפני הגיוס מתרכזים למסיבה אחת גדולה ומיוחדת

קרא עוד »