חיפוש

המדריך המלא לבחירת שיר כניסה חופה

אחד מרגעי השיא של יום החתונה שלכם, הוא רגע הכניסה לחופה. אחרי חודשים של תכנונים והכנות, אתם רוצים להיות בטוחים שרגע הכניסה לחופה יהיה רגע בלתי נשכח, אותו אתם תוכלו לחלוק עם האנשים שאתם הכי אוהבים. בכדי שתוכלו להפוך את החופה שלכם לאירוע מרגש הרבה יותר, גם אתם כמו זוגות צעירים רבים אחרים, רוצים להשקיע מחשבה רבה באיתור שיר החופה המושלם לכם.

ולכן חשוב לקחת את הזמן לפני האירוע, על מנת למצוא שיר שהולם את מערכת היחסים שלכם, או את השאיפות שאתם רוצים להביע במעמד החופה. זו היא החלטה שאתם יכולים לקחת יחד, או לבחור להפתיע אחד את השנייה. אבל חשוב לקחת אותה בצורה מודעת, כדי שלא תתחרטו בעתיד על הבחירה.

 

שיר החופה – הכניסה המרשימה שלכם

כניסה מרשימה לחופה שלכם, היא לא רק עניין של כמות האורחים, אפקט השמלה או היוקרתיות של האולם שלכם. מדובר גם על האווירה שאתם רוצים לייצר במעמד החופה, ולכן חשוב להבין שלמוזיקה יש תפקיד מאוד חשוב בערב הזה. כמו בכל אירוע מרגש אחר גם בחתונה שלכם, אתם יכולים לרתום את המוזיקה שאתם הכי אוהבים, על מנת לספר את הסיפור של מערכת היחסים שלכם. שיר הכניסה לחופה, הוא לא רק שיר, וזו החלטה שלכם להפוך אותו לבלתי נשכח. אתם יכולים לעשות זאת בשלוש דרכים:

  1. שיר בהקלטה אישית שיר שאתם יכולים להשמיע במעמד החופה, ולהפתיע איתו את כל המשפחה שלכם. אתם לא חייבים להיות זמרים גדולים, אבל אתם בהחלט יכולים להקליט שיר שכתבתם לבד, או להקליט שיר שאתם מאוד אוהבים. ולהקדיש אותו לבן או בת הזוג שלכם, במעמד החופה. ישנן חברות שמספקות אטרקציות לאירועים, ויכולות להפיק את השיר לחופה, כאשר אתם שרים אותו ולהעניק לכם חוויה מיוחדת מאוד.
  2. בחירת שיר נוסטלגי היא בחירה שמתאימה לזוגות רבים מאוד. בין אם מדובר על שירי ארץ ישראל היפה והטובה, ובין אם מדובר על שירים באנגלית, שמלווים את מערכת היחסים שלכם לאורך שנים. זו היא הזדמנות מעולה להזכיר לעצמכם את כל נקודות הציון החשובות ביותר של הזוגיות שלכם. אתם יכולים למשל לשים במעמד החופה את השיר הראשון ששמעתם יחד, או השיר שרקדתם לצלילו בדייט הראשון.
  3. אם אתם ממש רוצים להשקיע בשיר כניסה מרגש לחופה שלכם, אתם יכולים לבחור להזמין נגנים חיים. כיום ישנם יותר ויותר הרכבים מוזיקליים, שמוכנים להגיע לאירועי חתונה ולבצע שירים מיוחדים, מקוריים או מוכרים, על מנת לאפשר לזוגות לקבל את הרקע המוזיקלי המושלם לאירוע שלהם. החל מנגני פסנתר וכינור, ועד להרכבי ג'אז מלאים שיכולים להפוך את הכניסה לחופה שלכם למרקידה במיוחד, כל האטרקציות לאירועים פרושות לפניכם ואתם רק צריכים להחליט.

 

שיר אישי לכניסה אישית

לצד כל האפשרויות הקיימות, אתם צריכים לזכור שמדובר באירוע יחסית אישי ולכן מומלץ לחשוב על סגנון הכניסה לחופה שמתאים לכם ולמשפחה שלכם. אם אתם לא אנשים שאוהבים לעמוד במרכז הבמה, אתם בהחלט יכולים להסתייע בשירותיה של להקה. לעומת זאת, אם אתם רוצות של כל תשומת הלב תהיה עליכם, הבחירה בשיר כניסה מוקלט היא בחירה שמתאימה לכם יותר, כך כל האורחים שלכם יתמקדו רק בכניסה שלכם. במקביל, אל תשכחו שזה הוא רק רגע שיא אחד מבין כמה וכמה רגעים שלכם. כך שיש לכם עוד הזדמנויות להרשים את האורחים שלכם, ועדיין ליצור את האירוע המרגש והיוקרתי ביותר.

זוג בכניסה לחופה
זוג בכניסה לחופה

אולי תאהבו גם את

קוסם מבצע טריקים
האם קוסם מתאים לכל אירוע?

כולנו זוכרים את מופעי הקסם שחזינו בהם בילדות כאשר התארחנו בימי הולדת ואירועים של חברים או קרובי משפחה. המבט הנוצץ בעיניים כשהקסם מתגלה, הפנים המשתאות

קרא עוד »
אמן חושים לנשפים במרכז

נשפים הם אירועי השיא בסיום 12 שנות לימוד. כל ההתרגשות של סוף הלימודים, ההתרגשות של היציאה "לאזרחות" ורגע לפני הגיוס מתרכזים למסיבה אחת גדולה ומיוחדת

קרא עוד »