חיפוש

האם קוסם מתאים לכל אירוע?

כולנו זוכרים את מופעי הקסם שחזינו בהם בילדות כאשר התארחנו בימי הולדת ואירועים של חברים או קרובי משפחה. המבט הנוצץ בעיניים כשהקסם מתגלה, הפנים המשתאות של הקהל ומחיאות הכפיים- כל אלו התלכדו לכדי חוויות שאנחנו זוכרים עד היום. ישנן אטרקציות רבות ומגוונות כאשר אנו ניגשים לתכנן ולהפיק אירוע, וקוסם הוא בהחלט אפשרות נפלאה. אך נשאלת השאלה- האם קוסם מתאים לכל אירוע? ננסה לענות במאמר זה. 

 

מופעי קסם

מופעי קסמים הפכו להצלחה מסחררת בקרב ילדים, ולא פלא. הם מצד אחד שומרים על קלילות והומור כדי לא להפחיד את הקהל הצעיר שלהם, ומאידך מבצעים קסמים מרגשים הנוגעים בעולם התוכן של הילדים, באמצעות אחיזות עיניים, זריזות ידיים, אשליות במה ועוד. כאשר מדובר באירועים לילדים, קוסם הוא ללא ספק מניה בטוחה להצלחת האירוע שלכם. תוכלו למצוא מידע אודות קוסמים מקצועיים ומומלצים לאירוע שלכם באתר yago.co.il.

 

קוסם למבוגרים

קוסם למבוגרים, בניגוד לקוסמים לילדים, מצריך יכולת גמישה יותר, עם דגש על כריזמה וביטחון עצמי. קוסם למבוגרים הוא לרוב מנטליסט או אומן חושים, מה שאומר שהצלחת המופע שלו תלויה ברובה על שיתוף הפעולה של הקהל שלו. בעוד קוסם לילדים נהנה מתמימות הילדים ומהירתמות כמעט מיידית למופע שלו, אומן החושים צריך לכבוש קהל מבוגר, ציני בחלקו, שכבר ראה דבר או שניים ועשוי להגיע מעט סקפטי. אבל בעזרת כישוריו היוצרים חוויה על חושית ייחודית, גם הקהל שלו נשבה ולכן הוא מתאים כאטרקציה באירועים רבים.

 

קוסם לחוגי בית

אז נבחרתם לארגן את חוג הבית הבא, והחלטתם לשבור את גלגל ההרצאות הלקוניות. תשמחו לשמוע שדרך נפלאה לשבור את השגרה הזו, היא באמצעות בחירה מחוץ לקופסה של קוסם למבוגרים. אומן החושים שמתפקד כקוסם למבוגרים, יספק לכם ערב מפתיע ומרתק, הכולל התמקדות בעולמות הנסתרים של העל חושי, ילמד על חשיבות שיתוף פעולה, ובעיקר ידהים את חבריכם לחוג וישאיר אותם עם טעם של עוד.

 

קוסם לאירועי חברה

קוסם למבוגרים אינו זמין אך ורק לאירועים פרטיים. גם אירועים עסקיים כמו ערבי צוות בחברות שונות או ערבי מנהלים, יכולים לתבל את ימי הגיבוש שלהם במופע יחד עם הרצאה של קוסם למבוגרים. אין דבר חשוב יותר עבור ההווי בעבודה מאשר ערב הגיבוש, ומה טוב יותר עבור העובדים שלכם מאשר יצירת חוויה משותפת שתשאיר את הקהל מרותק ונדהם, באמצעות קטעי טלפתיה, קריאת מחשבות וניבוי העתיד? ההנאה וההצלחה של אירוע החברה מובטחת עם קוסם למבוגרים.

 

קוסם לגיבוש צוות מורים

צוות המורים עובד קשה ומסביב לשעון לאורך כל השנה. לכן, תוכלו לתגמל את חדר המורים בערב חד פעמי של קוסם למבוגרים, שמעניק להם מופע שכולו הומור, בידור וקטעים בלתי נשכחים, שיהפכו לשיחת היום בחדר המורים לשנים רבות.

לסיכום, ניתן להסיק מהמאמר שקוסם, לילדים או למבוגרים, תמיד יהיה שם מוכן ומזומן להדהים את הקהל שלו, על כל הגילאים והסוגים. חשוב לתאם מראש עם הקוסם המוזמן לאירוע אודות אופי האירוע וכמות המוזמנים, וכך הוא יידע להתאים בצורה הטובה ביותר את סוג המופע כדי להבטיח לכם אירוע מושלם.

קוסם מבצע טריקים

אולי תאהבו גם את

אמן חושים לנשפים במרכז

נשפים הם אירועי השיא בסיום 12 שנות לימוד. כל ההתרגשות של סוף הלימודים, ההתרגשות של היציאה "לאזרחות" ורגע לפני הגיוס מתרכזים למסיבה אחת גדולה ומיוחדת

קרא עוד »