חיפוש

איך בגדים משפיעים על הרגש והתפיסה העצמית

כולנו מכירים בתופעת הרכישה האימפולסיבית שגורמת לרבים להאביס את הארון שלהם בבגדים חדשים מידי תקופה, אבל מעטים יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה לעשות כך. יצאנו להכיר את הנושא מקרוב וחזרנו עם הבנה מעניינת על האופן שבו בגדים משפיעים על הרגש והתפיסה העצמית שלנו. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים המרתקים.

 

הקדמה – היכרות עם הפסיכולוגיה של האופנה

יכול להיות שאתם מצקצקים כעת בלשונכם וחושבים שאין דבר כזה "פסיכולוגיה של אופנה". שכן, נהוג לסבור שהפסיכולוגיה נוגעת לתחומים אחרים. ובכן, אנחנו כאן כדי להפתיע אתכם ולומר שיש כזה דבר. שכן, האופנה היא תחום מרתק שתמיד נמצא מסביבנו.

מבלי שאנחנו שמים לב, הוא משפיע על הנפש שלנו, גורם לנו להעביר מסרים שונים ומה לא. מומחים בתחום האופנה, יודעים שיש קשר אדוק בינו לבין פסיכולוגיה והם נוהגים לכנות את הבגדים כ – "העור השני" שלנו, בני האדם. לדבריהם, יש בין הבגד לבנינו מערכת יחסים הדוקה ומיוחדת.

הקדמה – היכרות עם הפסיכולוגיה של האופנה

השפעת בגדים על הרגש

מי מכם שרכשו בעבר בגד יפיפה לקראת אירוע מיוחד, וודאי זוכרים את ההרגשה הנעימה שהם חוו בגוף ברגע הרכישה, בעת המדידה שלו בבית ובעת היציאה עמו לאירוע. שכן, רכישה נכונה של בגדים מאפשרת לנו להרגיש טוב עם עצמנו. נמליץ בהזדמנות זו להיכנס לקישור שיוצג בהמשך, במידה והוזמנתם לאירוע חשוב ותרצו להגיע אליו בהרגשה טובה: https://www.hm.com/hw_il/index.html.

 

ההשפעה של הבגד על התפיסה העצמית

בחרנו להציג בפניכם מקרה מרתק שאירע לפני כמה שנים, כדי שנוכל להסביר על ההשפעה העצומה של הבגד על הרגשות שלכם בדרך מהנה. נציין ששני פסיכולוגים אמריקאיים החליטו לערוך מחקר שיבחן את מידת הקשב של אנשים, בזמן שחלק מהם לובשים חלוקים לבנים, בעוד אחרים לבשו בגדים "רגילים" שהביאו עמם מהבית.

הם פנו ללובשי החלוקים ואמרו לכמה מהם שהם לובשים חלוק של רופא, בעוד לאחרים נאמר שהם לובשים חלוק של אמנים. לאחר זמן מה התגלה שלובשי "חלוקי הרופאים" היו מרוכזים יותר במהלך המחקר והדבר גילה שזה אפשר להם להרגיש ביטחון.

ההשפעה של הבגד על התפיסה העצמית

דוגמא מרתקת לסיום

רגע לפני שהמדריך יסתיים, נבקש מכם לעצור לרגע ולהיזכר בתחפושת אהובה שלבשתם בפורים בתור ילדים. סביר להניח שתיזכרו בתחושה חמימה ונעימה. שכן, תחפושות מאפשרות לנו להיות מי שתמיד רצינו להיות. זו הסיבה שילדים בוחרים להתחפש לגיבורי על וילדות בוחרות להתחפש לנסיכות.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור בבגדים שיעשו לכם טוב

הבגדים שאנחנו לובשים משפיעים עלינו מכל מיני כיוונים, מבלי שאנחנו מודעים לכך. בשלב זה אתם יודעים שפריטי לבוש שונים יכולים לגעת לנו ברגש ולשנות את התפיסה העצמית שלנו מקצה לקצה. כעת, נותר לכם רק לבצע רכישה שתאפשר לכם ללבוש בגדים שיאפשרו לכם  שתוכלו להסתובב בעולם בשלווה וביטחון.

איך בגדים משפיעים על הרגש והתפיסה העצמית

אולי תאהבו גם את

במות הרמה
מי מוסמך להפעיל במות הרמה?

במות הרמה ניידות מהוות את אחד מפתרונות ההרמה והשינוע היעילים, הנוחים והבטוחים ביותר. למרות הנוחות והבטיחות הרבה, החוק בישראל מגדיר את במות ההרמה ככלי רכב

קרא עוד »