חיפוש

העולם מצחיק אז צוחקים: 3 דרכים בטוחות לעלות חיוך על השפתיים

בשנים האחרונות רבים מאתנו גילו את העובדה המפתיעה שנוגעת לצחוק. אם הגעתם לכאן, אתם בטח יודעים שמדובר בעובדה שעוסקת בהקשר שבין הצחוק לבריאות הנפשית והפיזית שלנו. שכן, מחקרים הראו שצחוק עושה לנו טוב, ממש טוב. כדי לעודד את כולנו לדרך חיים בריאה, יצאנו לבדוק מהן 3 הדרכים הבטוחות להעלות חיוך על השפתיים שלכם. הישארו אתנו ותגלו מהן.

 

העולם מצחיק אז צוחקים – תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע אל 3 הדרכים הבטוחות

אם קראתם בעבר את המדריכים שלנו, אתם בטח יודעים שאנחנו חיים ונושמים את עולם הצחוק. שכן, אנו מאמינים גדולים בדרך חיים בריאה באמצעות צחוק. ההמלצה שלנו היא לצחוק לפחות 5 פעמים ביום ואנחנו ממש משתדלים ליישם את זה על עצמנו. לאחרונה שמענו שיש לא מעט אנשים שמתקשים להגיע להישג שכזה, לכן, יצאנו לבדוק מהן הדרכים שיעלו על השפתיים שלהם חיוך בוודאות.

כדי שנוכל להשיג את הדרכים הללו, נפגשנו עם אנשים זרים ברחוב וביקשנו לקבל מהן דרכים שבהן הם משתמשים ביום יום. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 50 הצעות מצחיקות ובחרנו בסופו של דבר את ה – 3 הטובות ביותר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת ומצחיקה בנושא.

 

רוצים להכיר את הדרך הבטוחה להעלות חיוך על השפתיים? תקשיבו להצעה של דור

את דור פגשנו בזמן שהוא מיהר לשיעור באוניברסיטה. למרות שהוא ממש מיהר אל האוטובוס, הוא זרק לנו את השם של האתר הבא: standup-now.co.il. לדבריו, מדובר בסטנדאפיסט שיודע לגרום לכל אחד לצחוק ממש בקלות. דור אמר שהבדיחות שלו ממש טובות והוא ממליץ לכל אחד להכיר אותו מקרוב.

 

רוצים להכיר את הדרך הבטוחה להעלות חיוך על השפתיים? תקשיבו להצעה של עדי

עדי אמרה שהדרך הכי טובה להעלות חיוך על השפתיים בקלות היא לצפות לפחות פעם ביום בסרטונים מצחיקים ברחבי הרשת. לדבריה, יש כל מיני פלטפורמות שיש בהן סרטונים שכאלו. כך שאם לא עשיתם זאת עד היום, כדאי שתכירו אותן:

  • קבוצות פייסבוק שעוסקות בסרטונים מצחיקים
  • עמודים ביוטיוב
  • פורומים שעוסקים בצחוק והומור

 

רוצים להכיר את הדרך הבטוחה להעלות חיוך על השפתיים? תקשיבו להצעה של חן

חן אמרה שהדרך הבטוחה להעלות חיוך על השפתיים היא לספר לפחות בדיחה אחת למישהו בכל יום. זו יכולה להיות אותה בדיחה שתספרו לאנשים שונים או בדיחות שונות שתרכזו לעצמכם על דף או במייל. אם תעשו זאת, תוכלו להצחיק גם אחרים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להעלות בוודאות חיוך על השפתיים שלכם. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק ליישם. נאחל לכם שתצחקו בקול!

העולם מצחיק

אולי תאהבו גם את

במות הרמה
מי מוסמך להפעיל במות הרמה?

במות הרמה ניידות מהוות את אחד מפתרונות ההרמה והשינוע היעילים, הנוחים והבטוחים ביותר. למרות הנוחות והבטיחות הרבה, החוק בישראל מגדיר את במות ההרמה ככלי רכב

קרא עוד »