חיפוש

איך לבחור בגדים שיחממו אותך וישמרו על הסטייל שלך

החורף הישראלי יכול להיות הפכפך. יום אחד שמשי וחם וביום למחרת קר וגשום. איך אפשר להתלבש בצורה שתשמור על החום שלך ועדיין לשמור על הסטייל – על כך במאמר הבא.

 

איך לבחור בגדים שיחממו אותך וישמרו על הסטייל שלך?

בראש ובראשונה עליך לבחור בגדים המתאימים לך במידה. בגדים גדולים מדי יהיו פחות מחממים ובגדים קטנים מדי יהיו לא נוחים. שנית, שימי לב לתחזוקה של הבגדים. כביסה לא נכונה עלולה לפגוע בבד ולהפוך אותו לפחות מחמם. בנוסף, בחרי נעליים סגורות וחמות שמתאימות למזג האוויר ועמידות למים.

כמו כן, בחרי גרביים חמות. גרביים עשויות מצמר או מפליז יכולות לשמור על כפות הרגליים שלך חמות. על מנת שתשמרי על הסטייל שלך, רכשי ביגוד חמים ברשתות מוכרות ואופנתיות כמו H&M ישראל, בין אם באונליין ובין אם בחנויות הפיזיות.

איך לבחור בגדים שיחממו אותך וישמרו על הסטייל שלך

השכבות ישמרו על חום גופך

הלבשת שכבות היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מזג אוויר הפכפך. התחילי בשכבה ראשונה דקה אשר מנדפת זיעה, כמו חולצה טרמית או גופייה מחממת. הוסיפי שכבה שנייה עבה יותר, כמו סוודר או חולצה מכופתרת וסיימי עם שכבה שלישית חיצונית, כמו מעיל או ז'קט. למרות זאת, אם את מתכננת לצאת לפעילות גופנית בחוץ, בחרי בגדים נוחים וגמישים שיאפשרו לך לנוע בחופשיות.

 

סוג הבדים לא פחות חשוב

כדי לשמור על חום גופך בחרי בבדים מחממים כמו צמר, פליז או קטיפה. גם בדים טבעיים כמו צמר נוטים להיות נוחים וחמים יותר מבדים סינתטיים. מומלץ גם לשים לב לעמידות הבדים כאשר צפוי גשם.

סוג הבדים לא פחות חשוב

הצבעים של החורף

בחורף, צבעים כהים נוטים להיות מחממים יותר מצבעים בהירים. במקביל, כדי לשמור על הסטייל שלך, שימי לב לצבעים שמחמיאים לך ולגוף שלך. תוכלי לשלב צבעים כהים עם צבעים בהירים יותר כדי ליצור מראה מעניין.

 

אקססוריז ישלימו את המראה שלך

אקססוריז כמו כובע, צעיף וכפפות יכולים להוסיף חום וסטייל. יחד עם זאת, חשוב לבחור אקססוריז שמתאימים לסגנון שלך ולצבעים של הבגדים שלך. אם למשל בחרת תיק כאקססורי ללבוש שלך, שימי לב ובחרי תיק גדול מספיק כדי להכיל את כל מה שאת צריכה, אך לא גדול או מסורבל מדי. גם לגבי תכשיטים  מומלץ לבחור כאלו שאינם בולטים מדי ומעניקים לך מראה עדין המתאים לביגוד שבחרת.

 

רעיונות לסטייל חורפי

  • לוק קלאסי – ג'ינס כהה, סוודר צמר בגוון בהיר, מעיל צמר שחור, מגפיים שחורים.
  • לוק שיקי – שמלת קטיפה שחורה, גרבונים שחורים, מגפיים גבוהים מעל הברך, מעיל עור שחור.
  • לוק ספורטיבי – טרנינג מחמם, נעלי ספורט, כובע צמר, כפפות.

 

סיכום

בחירת בגדים שיחממו אותך וישמרו על הסטייל שלך לא חייבת להיות משימה קשה. בעזרת כמה טיפים פשוטים, תוכלי להתלבש בצורה חכמה ונעימה גם בחורף הישראלי.

איך לבחור בגדים שיחממו אותך וישמרו על הסטייל שלך

אולי תאהבו גם את

במות הרמה
מי מוסמך להפעיל במות הרמה?

במות הרמה ניידות מהוות את אחד מפתרונות ההרמה והשינוע היעילים, הנוחים והבטוחים ביותר. למרות הנוחות והבטיחות הרבה, החוק בישראל מגדיר את במות ההרמה ככלי רכב

קרא עוד »