חיפוש

רשימת הישובים הזכאים להטבות מס

לכל אחד מאיתנו, בתור תושבים ואזרחים במדינת ישראל המתוקנת, ישנן מדרגות מס שונות בהן הוא או היא מחויבים לעמוד ולשלם מיסים כחוק.

יחד עם חבות המס, מגיעות גם הקלות במס לישובים שונים, החזרים ממס הכנסה ועוד.

בואו נדבר על זה, רשימת הישובים הזכאים להטבות מס.

בין אם אתם מנהלים את חייכם ביישוב כזה או אחר שברשימת היישובים המוטבים, ייתכן שאתם זכאים לכסף חזרה ממס הכנסה. לידיעתכם, יישוב מוטב הוא יישוב אשר המדינה הגדירה אותו בתור יישוב שהמתגוררים בו זכאים להקלות מס כאלו ואחרות. באופן כללי, כדאי לדעת שמגדירים יישוב מוטב לפי קרבתו לגבול, לפי מספר התושבים שמתגוררים בו, לפי השיוך (או אי השיוך) לרבדים נמוכים באוכלוסייה מבחינה סוציו-אקונומית. כל מה שצריך לדעת על חברת החזרי מס מאני בק (MONEY BACK) והיישובים המוגדרים בתור יישובים מוטבים:

 

בלי מילים מיותרות, הישובים אשר המתגוררים בהם זכאים להקלות במס:

אבו סנאן הוא יישוב שהמתגוררים בו זכאים להקלות מס, כך גם רלוונטי ביישוב אבו קורינאת. יישוב באו תלול הינו יישוב מוטב, כך גם יישוב אבירים ויישוב אבן מנחם. אם אתם מתגוררים ביישוב אבני איתן, ביישוב אבנת או אבלום ויישוב אדורה,

גם אתם זכאים להקלות מס כאלו ואחרות. יישובי אודם, אוהב, אום בטין ויישוב אופקים שבדרום הארץ, גם הם זכאים להקלות במס הכנסה. יישובים נוספים אשר המתגוררים בהם זכאים להקלות מס, הם יישוב אור הגנוז, אור הנר, יישוב אורטל, יישוב אורים, אחוזם ויישוב אחיהוד.

 

יישובים המוגדרים יישובים מוטבים בישראל

יישוב איבים גם הוא מזכה את המתגוררים בו בהקלות מס הכנסה ובהחזרים ממס הכנסה, כך גם נכון לגבי איילת השחר ויישוב אילון, יישוב אילות ויישוב איתן. יישוב אל-רום גם הוא יישוב מוטב, וככה גם רלוונטי לגבי יישוב אל סייד, יישובי אלומות, אלי-עד, אליאב, אליפס ויישוב אליפלט.

יישובי אלמגור, אלקוש ואמירים גם הם ברשימת היישובים המוטבים, וגם יישוב אמנון ואמציה, אניעם ויישוב אספר.

 

יישובים שהמתגוררים בהם זכאים להקלות במס הכנסה

אפיק, אפיקים, ארגמן וארז הם יישובים הנמצאים ברשימת היישובים המוטבים, וכך נכון גם לגבי יישוב אשבול, אשבל ואשדות יעקב. אשחר, אשכולות, אשל הנשיא, אשרת ויישוב באר אורה, גם הם יישובים המזכים אתכם בהקלות מס אם אתם מתגוררים בהם.

עוד ברשימת היישובים המוטבים, יש את באר מילכה, בארי, בוסתן הגליל, בטחה ועוד. מתגוררים באחד מהיישובים שברשימה הנ"ל? הכירו עוד היום את חברת מאני בק – החזרים ממס הכנסה אונליין. בסיוע מקצועי ובליווי של רואי חשבון ויועצי מס, תוכלו להנות ולקבל את הקלות המס המגיעות לכם בחוק. כדאי לדעת, חברת מאני בק תגבה ממכם תשלום חד פעמי על פתיחת תיק, ולא תגבה ממכם אחוזים מהכסף המתקבל בסופו של דבר לחשבון העו"ש שלכם. בהצלחה!

עשו בדיקת החזרי מס במיידית: https://taxes-refund.co.il.

 

חישב כספים
חישב כספים

אולי תאהבו גם את

מה הם חוזים עתידיים?
מה הם חוזים עתידיים?

חוזה עתידי הוא חוזה המפרט התחייבות הדדית, בין קונה למוכר, בנוגע למכירת נכס פיננסי כלשהו, במועד עתידי מוגדר. חוזה עתידי מאופיין בכך שהמחיר נקבע מראש

קרא עוד »
בחר רו"ח מומלץ
כך תבחרו רו"ח מומלץ

רואה חשבון מיומן יכול לעשות את ההבדל בין עסק המנוהל באופן חובבני לבין עסק המתנהל באופן מחושב ומבוקר. כדי לבחור את הרו"ח המתאים ביותר צריך

קרא עוד »