חיפוש

4 דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמשקיעים בארה"ב

מה מרכיב את היכולות הכלכליות שלכם? פרט למשכורות החודשיות שנכנסות אל חשבון הבנק שלנו, אנשים רבים מבינים שכסף שנחסך לא יכול לשבת סתם ככה בבנק ולהישחק על ידי האינפלציה. כתוצאה מכך, סכומי כסף רבים של הציבור מושקעים באפיקים שונים ובמקומות שונים, על מנת שאותם משקיעים יוכלו ליהנות מתשואה.

כחלק מההשקעות השונות, ישראלים רבים לוטשים את העיניים שלהם מערבה, אל השקעה בכלכלה הגדולה בעולם בעשרות השנים האחרונות – ארצות הברית. הנה 4 דברים שחשוב לדעת לפני השקעה כזאת.

 

השקעה בארה"ב

השקעה בארצות הברית היא השקעה שונה מהשקעה במדינת ישראל. בסופו של דבר, העיקרון של כל השקעה הוא דומה. מחפשים אפיק השקעה מסוים, שניתן להזרים אליו כסף בצורה מסוימת, כשלאחר זמן מה הציפייה היא שהערך של הכסף שלנו יעלה. ניתן להשקיע במספר שווקים, כמו שוק ההון או שוק הנדל"ן.

כמעט כל אחד יכול להשקיע באיזה תחום שהוא רוצה. ישראלים רבים פונים להשקעה גם מחוץ אל גבולות המדינה. באופן טבעי, ארצות הברית היא המדינה שמושכת יותר ישראלים לצרכי השקעה, מכיוון שמדובר בכלכלה הגדולה בעולם. ישנם כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמשקיעים בארצות הברית. הקליקו כאן למידע נוסף על השקעה בארצות הברית.

 

4 דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני השקעה בארצות הברית:

 

  • כיצד משקיעים?

ניתן להשקיע בארצות הברית במספר תחומים ובמספר צורות שונות. אתם יכולים לבצע את ההשקעה בתור אדם יחיד, או בתור התאגדות מסוימת. בארצות הברית ישנן אפשרויות שונות להתאגדות לצרכי השקעה.

למשל, אתם יכולים להשקיע בתור חברה זרה, באמצעות חברה בע"מ או באמצעות חברה מקומית. בחירת דרך ההשקעה תשפיע על היכולת שלכם להשקיע, על המיסוי שיגבה מכם ועל ההתקשרות שלכם עם הרשויות השונות.

 

  • מה מקור ההכנסה?

המיסוי שמשולם על הכנסה תואם להגדרה של ההכנסה. למשל, אם אתם משקיעים בנדל"ן ומשכירים דירות, אתם מקבלים הכנסה כספית כתוצאה משכירות. המיסוי על הכנסה משכירות יהיה שונה למשל על המיסוי שנגבה כתוצאה מרווח שנוצר ממכירת ניירות ערך. לכן, כדאי להבין מהם מקורות ההכנסה וכיצד מתבצע המיסוי השונה שלהם.

 

  • דיווח

גם אם אין לכם אזרחות אמריקאית, עצם זה שאתם משקיעים בארצות הברית מחייב אתכם לדווח אל רשויות המס. אי דיווח אל רשויות המס האמריקאיות עשוי לגרור סנקציות משמעותיות. לכן, לפני שמתחילים להשקיע בארצות הברית, חשוב להבין מהי חובת הדיווח שלכם.

 

  • עיזבון

לפי החוק האמריקאי, אדם שבעת מותו החזיק בארצות הברית נכסים השווים יותר מ-60,000 דולר, יכול על הרכוש שלו מס עיזבון. גם אם מדובר באזרח זר, כל עוד הנכסים היו על אדמת ארצות הברית, החוק חל עליו. צריך לקחת את הדבר הזה בחשבון לפני ההשקעה ולהבין כיצד ניתן להתנהל עם החוק הזה בתור אזרחים זרים או אנשים בעלי אזרחות אמריקאית.

השקעה בארהב

אולי תאהבו גם את

מה הם חוזים עתידיים?
מה הם חוזים עתידיים?

חוזה עתידי הוא חוזה המפרט התחייבות הדדית, בין קונה למוכר, בנוגע למכירת נכס פיננסי כלשהו, במועד עתידי מוגדר. חוזה עתידי מאופיין בכך שהמחיר נקבע מראש

קרא עוד »
בחר רו"ח מומלץ
כך תבחרו רו"ח מומלץ

רואה חשבון מיומן יכול לעשות את ההבדל בין עסק המנוהל באופן חובבני לבין עסק המתנהל באופן מחושב ומבוקר. כדי לבחור את הרו"ח המתאים ביותר צריך

קרא עוד »